OMG!! Jeg tok svigermor på fersken!!!

Snusfornuftig skrev:
SHIT!!!

Vet dessverre ikke hva jeg skal råde deg til...  stakkars mannen hennes!

1. WOW....

2. Jeg tar meg også i å først og fremst lure på hva du gjorde på soverommet dems, om det var der du ferska de. Eller hvorfor du vandrer rett inn uten at de vet at du kommer innom. 

3. Jeg tenker også at det faktisk kan være sånn at mannen synes det er greit, pga seksuelle utfordringer, eller at de rett og slett har mistet gnisten, men fortsatt vil holde sammen for familiens skyld. 

4. Det ER en sak mellom svigerforeldrene dine. 

Er enig med de som sier at dette er en sak mellom dine svigerforeldre. Og om du absolutt MÅ si noe, ikke si det til din mann og ikke si det til din svigerfar. Snakk i såfall med din svigermor. Kan jo være at han faktisk ikke klarer tilfredstille henne lenger (noe som er ganske vanlig hos en mann i den alderen) og at dette er noe de er enig om hun kan gjøre. 

Jeg hadde absolutt ikke latt det ligge... hadde først og fremst sagt det til samboeren, og så snakket med svigermor igjen og høre om hun var utro med vilje eller om det er noe de seg i mellom har avtalt er greit... Om det er Utroskap hadde jeg fått henne til og fortelle det til mannen sin selv, og hadde ikke hun gjort det, hadde jeg gjort det...

Trolleri, trollera *sniffsniff*
Det er fredag. 

emoticon

Trone skrev:

stinefine skrev:
Trolleri, trollera *sniffsniff*
Det er fredag. 

Jeg tenkte også fredda-trollene er tilbake!!! 

Fredagstroll eller ei, jeg må svare likevel. 

Først av alt, WOW! Hvorfor var du på rommet til svigers? Vet svigermor at du har sett henne? 

Jeg ville snakket med henne. Fortalt det du vet, og sagt til henne at hun må snakke med sin mann/din svigerfar om dette. Enig med de andre, dette er ikke din sak, dette er mellom dine svigerforeldre. Men samtidig så er du involvert nå, hvis du har sett at dette har skjedd. 

Prøv å snu litt om på det. Hva om din mann hadde vært utro mot deg. Og så hadde en venninne av deg/en søster/bror av deg funnet ut av det, men ikke sagt noe til deg, eller ikke sagt til din mann at han måtte si det til deg selv. Tenk om du da senere hadde funnet ut at noen hadde visst om dette, og ikke sagt det til deg!? Det hadde skuffet meg nesten like mye som selve utroskapet... Det er et stort svik, i mine øyne..

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for! 

Oy.. Jeg er glad jeg ikke er i dine sko akkurat nå! Det derre er en tøff nøtt.. :/ Håper du finner ut av det.. :/

Pooooh skrev:
OH MY GOOOD!

Jeg tok svigermor på fersken med en ANNEN MANN! FYSJ SÅ EKKELT, også i sengen som hun og hennes mann sover i hver kveld.

What to do??? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å se henne i øyene, og hvordan i all verden jeg skal klare å la være å si det til svigerfar. Svigerfar er verdens flotteste mann... stakkars mann, jeg har så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Eller burde jeg si det til svigerfar?

Presse henne til å si det? Eller ikke gjøre noe?
Uffnei.. kvalm...ekkelt... æsj... blæææh... vet ikke om jeg vil være budbringeren heller. Jeg er bare så SJOKKERT! Hun er nesten 70 år, jeg så liksom ikke for meg at en er seksuelt aktiv i den alderen en gang jeg..

What ?? OMG. HAha jeg må le altså. Kan hende mannen hennes veit det da. At han lar hende holde på! Selv om mann er 70 så har man sex, hehe

Back
Topp