OMG!! Jeg tok svigermor på fersken!!!

Pooooh

Forelsket i forumet
OH MY GOOOD!

Jeg tok svigermor på fersken med en ANNEN MANN! FYSJ SÅ EKKELT, også i sengen som hun og hennes mann sover i hver kveld.

What to do??? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å se henne i øyene, og hvordan i all verden jeg skal klare å la være å si det til svigerfar. Svigerfar er verdens flotteste mann... stakkars mann, jeg har så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Eller burde jeg si det til svigerfar?

Presse henne til å si det? Eller ikke gjøre noe?
Uffnei.. kvalm...ekkelt... æsj... blæææh... vet ikke om jeg vil være budbringeren heller. Jeg er bare så SJOKKERT! Hun er nesten 70 år, jeg så liksom ikke for meg at en er seksuelt aktiv i den alderen en gang jeg..

Det er litt av sjokk også, men jeg syns du burde snakke med svigermora di,  ho må fortelle det til mannen sin, det blir sladring og det er ikke alltid det kommer noe godt utav det, denne saken må de behandle sjøl, min mening ihvertfall.. Lykke til ;)

Oi...
Tror du skal snakke med svigermora di og få henne til å fortelle det. Blir sikkert bedre for han å høre det fra henne enn fra deg.

Hadde rett og slett bare holdt meg utenfor jeg altså, en godt voksen dame får ordne opp selv! Ho vet vel at du så ho? Kanskje ho er redd du vil si noe og sier det selv eller avslutter det eller gud vet hva..Ikke kan du si sikkert at forholdet dem to i mellom er bra selv om det ser sånn ut fra utsiden, ikke at det er rett det ho gjør men mye kan ligge bak og du burde ikke presse ho til noe syns jeg!

Oj, Det tror jeg ikke mange opplever..
Hmm jeg er enig i at du burde snakke med henne. Eller din mann om du ikke har noe greit forhold til din svigermor. Hun må få sagt det til sin man...

Hvis jeg hadde hatt ett godt forhold til henne så hadde jeg snakka med henne om jeg var deg..

Jeg ville latt det ligge.

For alt du vet kan det være at mannen hennes vet, og godtar. Mange kan ha seksuelle problemer når de blir opp i åra, og da kan det være en aktuell løsning.

Rebecca85 skrev:
Hadde rett og slett bare holdt meg utenfor jeg altså, en godt voksen dame får ordne opp selv! Ho vet vel at du så ho? Kanskje ho er redd du vil si noe og sier det selv eller avslutter det eller gud vet hva..Ikke kan du si sikkert at forholdet dem to i mellom er bra selv om det ser sånn ut fra utsiden, ikke at det er rett det ho gjør men mye kan ligge bak og du burde ikke presse ho til noe syns jeg!

Enig i den, la hun ordne opp i det selv, skaden kan bli mye større om du blander deg inn.

Oi, det må være et sjokk ja! Ikke et ønske-syn akkurat :P

Men - jeg tar meg selv i å lure på hva du gjorde på soverommet hennes egentlig? Pleier du å gå inn der normalt liksom? Ikke for å være frekk, bare lurer ;)

Du MÅ prate med henne da! Så er det opp til henne hva hun velger å gjøre!

Snusfornuftig skrev:
SHIT!!!

Vet dessverre ikke hva jeg skal råde deg til...  stakkars mannen hennes!

Cosacita skrev:
Oi...
Tror du skal snakke med svigermora di og få henne til å fortelle det. Blir sikkert bedre for han å høre det fra henne enn fra deg.

Vet hun at du så de? For da går hun nok og venter på hva du skal gjøre nå, jeg hadde tatt det opp med henne, og jeg har et utrolig dårlig forhold til henne fra før... Men synes ikke det er noe man bare skal overse.

Jeg syns ikke du skal blande deg i det hele tatt. Dette er en sak som er mellom dine svigerforeldre.

Maria :D skrev:
Jeg syns ikke du skal blande deg i det hele tatt. Dette er en sak som er mellom dine svigerforeldre.

signerer denne jeg ..

Back
Topp