Omg! Hva skjer i Oslo da?

Regan skrev:
Hvilken naturlig årsak kan det være......? Oisann! Der ble byggene bombet gitt! Pluss flere andre bilbomber samtidig! Hm! Sprøtt tilfeldig...! Nå er det jaggu krig altså

Norge har vært ikrig lenge, det har bare ikke rammet oss på egen jord siden 1945..
Men vi bomber daglig mål i Libya, og vi er delaktige i Afghanistan.

For meg viser det bare enda mer at vi kan ha trigga noen ved å være tilstede i Afganistan og andre krigsrammede områder. Dette har jeg vært mot lenge før terror kom. Selv om jeg dog ser grunner for det såklart.

Rasist eller ikke rasist, er det utenlandske som bor i Norge og er "farlige" eks Krekar- så kan jo det si noe om innvandringpolitikken.

To er bekreftet omkommet, og det er bekrefta det er terror.

Uansett grunn og alt, det er tragisk og trist at det skjer i lille Norge. Varme tanker sender til de som er ramma og har mista sine.

Uff :S skummelt og ekkelt :S De sa på radioen at de hadde tatt tre stykker, men vet ikke om dette er bekreftet. Synes det er merkelig at ingen har tatt ansvar for bombingen? Pleier ikke det å skje rimelig kjapt egentlig? Nå har en fyr drevet å skutt rundt seg på et AUF arrangement også. Utkledd som politi fikk han tilgang.

Mine tanker går ut til alle pårørende og skadde :( Helt forferdelig!

Sånn i ettertid er jeg rimelig sikker på at jeg hørte bomben.. bor 2 mil unna.. jeg trodde det kom torden

Nå er det igang på Utøya også.. det foregår skyting der.. Arbeiderpartiets ungdom er der ute på "sommerleir"... Lurer på om det kan ha noen sammenheng?!

Skummelt at sånt noe skjer her i Oslo.. men var forventet.. men samtidig et sjokk også.. men har hele tiden sagt at det er ikke snakk om hvis.. det er snakk om når.. for at det kom til å skje terror her i Norge var jeg rimelig sikker på ..

Bare håper at politiet nå klarer å ta de skyldige!

I følge BBC så er jo allerede 3 arrestert.. og Mullah er mistenkt.. je je.. noen trekker sine egne konklusjoner

Frustrert flue skrev:
Noen andre som hørte at det smalt?
Jeg bor i Bærum, og hørte det. Trodde at det tordna. :/

Vi også bor i Bærum og trodde det var torden, men syntes ikke det passa med været.

Utrolig ekkelt. Holdt på å begynne å grine da jeg så på nyhetene. Blei så overvelda. Men måtte ta meg sammen da vesla på tre ikke har så mange forutsetninger for å forstå dette. Hun skjønte jo at noe var skjedd. Så foreløpig er forklaringa til henne at et hus inne i Oslo har gått i stykker.

Det er no 7 som er omkomme i Oslo etter bominga,heilt traisk dette.

Back
Topp