Omg! Hva skjer i Oslo da?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Herregud så skummelt og sært, håper det ikke går liv tapt!

Skulle holde med en åpen link til dagbladet tenker jeg. :S
http://www.dagbladet.no/

terror sier gubben her
er vist mange skadet ut fra det gubben sa siden de frykter mer

Ser slik ut ja, herregud. :S

Skummelt
Får håpe det ikke går liv tapt, men ut i fra bildene så har man da hatt griseflaks.
Terror? ut i fra de nyhetene vi har fått til nå, virker det veldig dårlig planlagt. Ikke er statsministerrammet og ikke utenriks.
La oss håpe det er en naturlig årsak

prøvde for å se nythettene her,men ungene ville se barnetv.
Så da får en bare håpe nettet oppdaterer fortløpende

bondekone skrev:
prøvde for å se nythettene her,men ungene ville se barnetv.
Så da får en bare håpe nettet oppdaterer fortløpende

NRK no sender på netttv. Gubben ser sykling så jeg så sendingen der

Helt forferdelig:( Er så ufattelig glad for at storesøster ikke var på jobb, kontoret henes er rasert:(

Skrulla86 skrev:
Helt forferdelig:( Er så ufattelig glad for at storesøster ikke var på jobb, kontoret henes er rasert:(

Herregud så freaky!
Lillebroren min var tenkt seg inn til det området i dag, men fant ut at han ikke gadd. :S

En terrorekspert som uttalte seg på NRK nå.
Vanskelig å si så tidlig sa han, men det var lite sannsynlig at det var noe annet enn en terrorhandling.

Kjempeekkelt!!!!

Hååååååper virkelig at det er en ulykke eller en "naturlig" forklaring p dette, og at det IKKE er terror....at noen med viten og vilje vil skade uskyldige mennesker...HUFF!!!!!

Mine tanker går til de som er rammet.....

Jeg er ikke overrasket.
Vi rævsleiker USA, vi har folk i Afghanistan.
Olje- og energidepartementet er visstnok rammet.

Nå er det begynt å snakkes om at det er omkomne, man vet  bare ikke hvor mange enda, og forstår jo at alle er for opptatt med å gjøre det man kan til å finne ut av det. Hørte en på tv sa noe om at han så en mann som hadde mistet begge beina.
Fyttikatta, dette ser traumatisk og ille ut.

De sa nå at minst en person er bekreftet omkommet.
Tankene mine går til alle de etterlatte og alle de som er involvert.

GUD jeg har sååå klump i halsen enda! KAn ikke tenke meg hvordan dette er for storesøster og kusina mi som venter på å høre om kollegaene og vennene deres er i sikkerhet:( Tenk at vi nå er ramma av terror, dette har jeg har vært så redd for, er veldig glad jeg ikke bor så sentralt:(

Skumle greier.. Men som en annen sier - ikke noen overraskelse at dette tilslutt skjer... (forutsatt at det faktisk er terror) Vi har stukket fram nakken lagelig til hogg med involvering både i Afghanistan og i Libya samt ellers i midtøsten så at noen ville gjøre noe tilslutt er ikke noen bombe (no pun intended..)..
Forferdelig trist uansett for de som er involvert og påvirket av dette.. Får håpe det bare er EN bombe og ikke flere da, det har det jo vært ved andre bombinger i f.eks London og Madrid.. Hadde jeg vært i Oslo sentrum nå tror jeg at jeg hadde kommet meg hjem rimelig raskt...

Jeg er temmelig sikker på at det er terror og det irriterer vettet av meg at sånne syke mennesker skal kunne skade og skremme folk sånn!

Bare for at vi støtter USA og er med i afghanistan så skal de terrorisere uskyldige? Håper de får tatt jævlene for dette..!

På tide å straffe kriminelle mer og mulige terrorister kan sendes hjem eller sperres inne om de er Norske!

Norske fly rundet vel 500 bomber i Libya nettopp...

Miriel skrev:
Norske fly rundet vel 500 bomber i Libya nettopp...

Ja må jo feires....

Hvilken naturlig årsak kan det være......? Oisann! Der ble byggene bombet gitt! Pluss flere andre bilbomber samtidig! Hm! Sprøtt tilfeldig...! Nå er det jaggu krig altså

Regan skrev:
Hvilken naturlig årsak kan det være......? Oisann! Der ble byggene bombet gitt! Pluss flere andre bilbomber samtidig! Hm! Sprøtt tilfeldig...! Nå er det jaggu krig altså

Det er bekreftet at det var en bombe.
En stor bilbombe tror de.

Tøsa skrev:

Regan skrev:

Det er bekreftet at det var en bombe.
En stor bilbombe tror de.

de tror det er flere bomber ut fra det jeg har hørt fra gubben

Back
Topp