OMG! *grøss*

* Lene *

Flørter med forumet
Jeg har nå forsøkt meg på en slags frukt-/bløt-/marsipankake med mindre hell. Den ble ganske stygg, men jeg håper den smaker bra. [8|]

Nå skal jeg legge ut et bilde her av misfosteret, så kan dere om ikke annet få en følelse av at DERE kan bake bedre enn MEG! [8D]

Synes den ble fin jeg [:)]

Jeg syns den ble veldig fin jeg, ingenting å grøsse over[:)]

Jeg syntes også den ble fin [:D]

Hadde ikke turt å vise mine kaker til deg... [8|]

Dere er nå så søte... Men dere har ikke sett tog-kaken jeg nettopp ble ferdig med. Jeg vet ikke om jeg tør sette den frem engang, jeg.. [&:] Jeg er redd den kommer til å skli fra hverandre og ende opp i ei stor mølje til imorgen. [8|]

Hvorfor greier ikke jeg å lage så fine kaker som mange av dere her inne?? [:(] Jaja.. Hadde alle vært like flinke, så hadde ikke konditorene hatt noe å gjøre. [8D]

Di toillsjur... den kaka der hadde jeg stolt vist fram til gjestene mine.
Hadde du sett sjokoladetog kaka mi så hadde du ledd deg ihjel, for den ble latterlig (men utrolig god)...

Den var jo kjempefin Lene[:D] så du kan[:D]

Haha... Togkaka mi så helt syk ut... Men Amundsen var fornøyd. Og det var det viktigste. Nå er første bursdagen over, og marsipankaka er like hel. De torde ikke smake på den engang.. [8D]

ORIGINAL: * Lene *

Haha... Togkaka mi så helt syk ut... Men Amundsen var fornøyd. Og det var det viktigste. Nå er første bursdagen over, og marsipankaka er like hel. De torde ikke smake på den engang.. [8D]

Menneh, får vi ikke se togkaka? Jeg er sikker på at den var akkurat så fin som den trengte å være! [:)]

Og jeg er også sikker på at den marsipankaka smakte veldig godt, og at folk gikk glipp av noe ved å ikke smake på den!

Synes kaka di så kjempegod ut jeg Lene og smekk på fingrene til de som ikke smakte på.Sagt ifra så har hjørdisekspressen kommet for å smake vett.WE LOOOVE CAKE[8D]

Back
Topp