Linni puse gal
Elsker forumet
Måtte bare legge en egen tråd på denne slik at flest mulig ser mitt innlegg, er noe prkåt for tiden..
Ifra tråd "Si meg en ting"
OMG, Ja vet dere hva, nå må vi slutte og være så "fine på det" og TÅLE LITT... + EN del kan nok tas med en klype salt..!!!!!!Signerer denne[:D][:D][:D]
Ingen som skal føle seg skyldig i noe her.. DERMED BASTA.. Tråka noen på tærne liksom, jaja tror ikke noen dør av den grunn [:D][:D][:D][:D] Nei da her skal vi kose oss og ikke være så FORBANNA redde for å si et skjeft ord eller to, uten at det skal ødelegge noe !!!!!!! så det så...
PS: er hormonell og gravid så jeg har lov til å skrive hva jeg mener. haha. (håper andre også gjør det [:D][:D][:D][:D]
Ifra tråd "Si meg en ting"
ORIGINAL: Heather
Jeg vil ha et FARGERIKT felleskap her inne! Og da tror jeg at vi må ha såpass takhøyde og tåle noen uhøytidelige slengbemerkninger i ny og ne.
Før har jeg latt være å skrive noe dersom jeg vet at det er en sjanse for at noen blir fornærmet, men i går tenkte jeg "Shit au, dette er vel rimelig uskyldig" og skrev hva jeg mente i Linn1982 sin tråd om hvilke tråder vi dropper.
OMG, Ja vet dere hva, nå må vi slutte og være så "fine på det" og TÅLE LITT... + EN del kan nok tas med en klype salt..!!!!!!Signerer denne[:D][:D][:D]
Ingen som skal føle seg skyldig i noe her.. DERMED BASTA.. Tråka noen på tærne liksom, jaja tror ikke noen dør av den grunn [:D][:D][:D][:D] Nei da her skal vi kose oss og ikke være så FORBANNA redde for å si et skjeft ord eller to, uten at det skal ødelegge noe !!!!!!! så det så...
PS: er hormonell og gravid så jeg har lov til å skrive hva jeg mener. haha. (håper andre også gjør det [:D][:D][:D][:D]
Go Linni, Go Linni, Go Linni! (med Ricki Lake entusiasme)