OMG, fise fine vi da... Huff og huff

Linni puse gal

Elsker forumet
Måtte bare legge en egen tråd på denne slik at flest mulig ser mitt innlegg, er noe prkåt for tiden..

Ifra tråd "Si meg en ting"

ORIGINAL: Heather

Jeg vil ha et FARGERIKT felleskap her inne! Og da tror jeg at vi må ha såpass takhøyde og tåle noen uhøytidelige slengbemerkninger i ny og ne.

Før har jeg latt være å skrive noe dersom jeg vet at det er en sjanse for at noen blir fornærmet, men i går tenkte jeg "Shit au, dette er vel rimelig uskyldig" og skrev hva jeg mente i Linn1982 sin tråd om hvilke tråder vi dropper.

OMG, Ja vet dere hva, nå må vi slutte og være så "fine på det" og TÅLE LITT... + EN del kan nok tas med en klype salt..!!!!!!Signerer denne[:D][:D][:D]

Ingen som skal føle seg skyldig i noe her.. DERMED BASTA.. Tråka noen på tærne liksom, jaja tror ikke noen dør av den grunn [:D][:D][:D][:D] Nei da her skal vi kose oss og ikke være så FORBANNA redde for å si et skjeft ord eller to, uten at det skal ødelegge noe !!!!!!! så det så...

PS: er hormonell og gravid så jeg har lov til å skrive hva jeg mener. haha. (håper andre også gjør det [:D][:D][:D][:D]

Go Linni, Go Linni, Go Linni! (med Ricki Lake entusiasme)

Veldig glad for støtten din her, frøkenpusegal [:)].

ORIGINAL: Linn1982

He he, slenger meg på her!

Jeg sier meninga mi og klarer dessverre ikke være enig i alt og med alle... [;)]

Yeah, me too..[;)]

Jeg er i grunn veldig enig! Dersom man hele tiden skulle gå rundt grøten og ikke støte noen, føler jeg det blir litt feil. Det er jo ikke DET jeg kaller god stemning. Så lenge man er respektfull og står for det man sier, og tåler evt kritikk tilbake, så ok. Føler kanskje det blir litt falskt dersom man skal være så utrolig hyggelig med alt og alle. Men så kan man jo la være å svare dersom man bare er ute etter å f.eks provosere, det er en annen sak...  Og man klarer jo å legge godsiden til i de fleste saker [;)]

Ærlighet varer da lengst, er det ikke det man sier?? [:)][:)]

ORIGINAL: Little Jo

Jeg er i grunn veldig enig! Dersom man hele tiden skulle gå rundt grøten og ikke støte noen, føler jeg det blir litt feil. Det er jo ikke DET jeg kaller god stemning. Så lenge man er respektfull og står for det man sier, og tåler evt kritikk tilbake, så ok. Føler kanskje det blir litt falskt dersom man skal være så utrolig hyggelig med alt og alle. Men så kan man jo la være å svare dersom man bare er ute etter å f.eks provosere, det er en annen sak...  Og man klarer jo å legge godsiden til i de fleste saker [;)]

Ærlighet varer da lengst, er det ikke det man sier?? [:)][:)]

Enig...[:)]

Jepp, er helt enige med dere jeg også.
Må da være lov å si det vi mener, uten at noen skal ta seg nær av det.[;)] 

ORIGINAL: Tullas mamma

[:)]

jeg skjønner hva dere mener jenter, men en av grunnene til at vi har hatt et slikt fint forum er nettopp fordi vi har holdt litt tilbake... jeg skjønner at mange er enige med dere i dette om å si hva man mener "egentlig".. dere kjenner hverandre her inne og dere kjenner hverandre privat, blir noe misforstått så er det enkelt for dere å fortelle det når dere møtes feks...

jeg vil ikke at andre skal misforstå meg og det vet jeg er veldig litt på slike forum med mange mødre[:)]

så ja jeg er heller ikke alltid 100% enige med hva andre skriver og mener men jeg velger å holde noe for meg selv[:)][:)][:)]

ja, hehe dette var mi mening[;)]

ja, også må jeg jo bare få legge til at mange av oss har jo vært med siden terminforumet, mange av oss har møttes og det blir da automatisk lettere å si meningene sine til hverandre, det synes jeg er supert[:)] men likevel[:D][:D][:D]

Jo, men jeg skriver heller ikke noe særlig der jeg kanskje er uenig, men noen ganger synes jeg det er viktig. Men passer på at jeg ikke er krass og holder en grei tone.. jeg er jo ganske ny her, og vet ikke hvordn dere hadde det før.. men jeg har ikke merket noen forskjell den stunden jeg har vært her, men har derimot følt at folk har vært ærlig og real, så synes tonen er fin jeg - selv om noen kanskje kommer med bemerkninger innimellom - synes det er urealistisk dersom ALLE skulle være umåtelig positiv til alt og alle hele tiden. Og du er nok one of kind da, Gabriela, du bare har det liksom bare inni deg (ikke det at jeg ikke  tror at du også holder tilbake) , mener bare å si at du er veldig hyggelig [:)][;)] Du er jo bare deg selv sikkert, og da må man kanskje tåle at andre også er det? Vi er jo tross alt voksne mennesker og tåler da litt? Jeg føler at jeg tåler litt, men tar ikke for god fisk at andre gjør det.. Det tenker jeg en del på når jeg er her inne, kanskje en fin tommelregel for en egentlig SVÆRIKJÆFTN jente som jeg er.. [:)]

Det er min mening da, tror vel ikke den er så veldig forskjellig fra din heller [:)][;)]

Back
Topp