OMG føler jeg må DRITE hele tiden!!!!

OH RLY?

Forumet er livet
men det må jeg da tydeligvis ikke likevel når jeg kommer på do[:@][:@][:@][:@][:'(]

flere som driver på sånn? kansje ikke det man hyler ut om mest, men vi er nå her inne da[8D]

blir gal, helt sår etter å tørke meg hundre ganger dagen når jeg da må tisse og prøve å drite konstant!!!!

blææææææ!!!!!!

Sånn er det her også...ære være LAMBI!!![:D]

Merker systemet er blitt DRIT-treigt, haha!!!

Her "flyter" det godt, for å si det slikt...[:'(]
Ære være godt og mykt dopapir!!!![8D]
Og våtkluter...

Fødselen kan egentli bare "komme" for mor er støtt og stadig "tømt"[:D][:D]
Jatta!!!

hahaha, ja sånn rennemage hadde jeg i helga, morro det å gitt, svir mer enn å skyte løskrutt hele veien som jeg gjør nå da[8D]

ååhr gleder meg til å få normal kropp igjen (asså så normal som en kropp blir etter et par barn da)

Haha.. off, ingen av delene e akkoratt godt.
Men kjenne te det at det går treeeeigt ja.. bare det ikkje ende i forstoppelse så ska eg kje klaga [:-]

Jeg har også følelsen av at jeg stadig må på do,men når jeg kommer dit er det ingenting...[:'(]
Innbiller meg at det er hodet til baby som trykker på,at det er det som gjør det...

ORIGINAL: mamma09og10

Jeg har også følelsen av at jeg stadig må på do,men når jeg kommer dit er det ingenting...[:'(]
Innbiller meg at det er hodet til baby som trykker på,at det er det som gjør det...
ja er helt sikkert derfor, føles som at noen har vært med balltre å dengt meg mellom beina....husker den følelsen fra forrige gang[8D] det positive er jo at bekkenet ikke er så vondt lenger da så noe positivt er det jo[:D] 12 dager til termin! 3 dager til nå så har jeg aldri vært så lenge gravid.

Jaaaa!!! Samme her..
Er sikker på at jeg må drite iallefall 10 ganger til dagen, men når jeg setter meg ned kommer det ingenting.. Skikkelig plagsomt at det er slikt..
Er ikke hard når det første kommer noe, men det er så plagsomt når det er falsk alarm hele tiden[8D]

Opplevde ikke dette sist gang, men er også på dag 3 på overtid nå, sist gang hadde jeg løs mage følr jeg fikk snuppa på termin..

Det er nokk som mamma09og10 sier, at det er hodet som ligger å presser på...

Back
Topp