OMG!! Bohus og Skeidar..

Bamboo

Gift med forumet
Har så utrolig masse flott nå!! Gikk rundt med masse sukk og oiiii når jeg var innom før i dag.[:D]

Skulle eeeegentlig bare på Babyshop for å kjøpe bunadskjorte til småen, men måtte liksom bare en liten tur
innom Skeidar i underetasjen, og jeg som har lovet meg selv å ikke kjøpe unødig krimskrams for tida[:-][8D]

I tillegg svingte jeg innom Bohus på hjemveien...

Resultatet av turen ble heldigvis "bare" 2 lilla/lavendelfargede små kubbelys, 3 brikker, en kunstig rose, en
nyyyyyyyyyyydelig såpedispenser (har lett land og strand etter en slik en!) og til slutt en lampe jeg ikke klarte
å gå fra. Har sett på den mange ganger før (maroccanskinspirert metallhengelampesak..), nedsatt 70%! Den
har jeg faktisk gjemt i garderoben for å vise frem til sambo senere, har på følelsen at han ikke kommer til å
skjønne hvorfor i alle dager jeg har kjøpt den, siden jeg hadde planer om å bli mer økonomisk mener jeg..[8D]

Få se bilder da[:D]

Er jo så gøy med nye ting da! Men, kanskje best å holde den lampa litt skjult jah[8D]

ORIGINAL: Luga

Få se bilder da[:D]

Er jo så gøy med nye ting da! Men, kanskje best å holde den lampa litt skjult jah[8D]

Eeeelsker nye ting![:D]
Lagt til bilde nå, fikk ikke frem fargene noe særlig men, og mangler av lampa som ligger gjemt i garderoben..[8D]

Back
Topp