Bruker298kfa
Elsker forumet
LillianneLie skrev:
Tøsa skrev:
Tittentei:) skrev:
1: Har du sett at dette er fra 2008?Labambie skrev:
2: Hva slags relevans har det hva TRE stk måtte mene om saken i 2008?
1. nei men så det nå :P det var ei på facebook som delte den..
2. de sier jo på en måte at alle norske jenter er horer da.. fordi de mener de ber om å bli voldtatt.. at det er såå fælt i norge å trur de kan gjøre hva de vil her.. hadde vi gjort noe slik i et av de landene deres hadde vi jo blitt drept på flekken.. er ikke rasist men når de kommer med slike utalelser såå blir jeg litt lettere irritert for å si det sånn. å om saken er fra 2008 ell fra i dag har ingenting å si..
I deres kultur er det helt uakseptabelt å kle seg som vi gjør.
At de sier vi fortjener å bli voldtatt betyr ikke at de som sa det voldtar. De mener bare man ber om det dersom man går kledd på den måten.
Nå har ikke jeg hørt på linken, og svarer utfra det dere sier nå; Vi vet jo alle at det ikke er slik! Ingen fortjener å bli voldtatt! Et nei er et nei om man er kledd i boblekåpe eller er fullstendig naken!
Stikkordet er vel "I deres kultur" - nå er det Norges kultur som må gjelde når det kommer til klesvalg og tolkning av det.
Hvordan snakker du om andre kulturer? Aksepterer du andre kulturer når du er i andre land.
Hadde du for eksempel ikke syntes det hadde vært helt bak mål at du måtte gå tildekket hvis du var i et muslimsk land?
Jeg tror du hadde klaget.....