Omega3 mot kvalme??

Liinn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Ja jeg vet det høres syndig ut.. Men i går spiste jeg 4 skiver gravlaks (nyåpnet og går ut 25/1), en laksefilét, og til kvelds spiste jeg sushi fra en restaurant jeg stoler på.

I dag har jeg ikke vært kvalm!!! :happy::happy:
Jeg har tidligere lest at gravide som fikk i seg store mengder omega 3 førgraviditeten bar bedre rustet for å slippe kvalme (noe forskningsgreier..).
Og sist svangerskap var jeg lite kvalm men merket st kvalmen snek seg på om jeg glemte å ta preggykosttilskuddet mitt. ..eller hvis det var lenge siden jeg hadde spist..;)

Denne gangen er jeg mer kvalm. Formen varierer. Men i dag???:woot::D:joyful:
Skal dobbel dosen omega3 jeg!!

Ja jeg vet det høres syndig ut.. Men i går spiste jeg 4 skiver gravlaks (nyåpnet og går ut 25/1), en laksefilét, og til kvelds spiste jeg sushi fra en restaurant jeg stoler på.

I dag har jeg ikke vært kvalm!!! :happy::happy:
Jeg har tidligere lest at gravide som fikk i seg store mengder omega 3 førgraviditeten bar bedre rustet for å slippe kvalme (noe forskningsgreier..).
Og sist svangerskap var jeg lite kvalm men merket st kvalmen snek seg på om jeg glemte å ta preggykosttilskuddet mitt. ..eller hvis det var lenge siden jeg hadde spist..;)

Denne gangen er jeg mer kvalm. Formen varierer. Men i dag???:woot::D:joyful:
Skal dobbel dosen omega3 jeg!!
Har gått på omega 3 tilskudd i mange år, tar det fremdeles. Spiser en del fisk utenom. Er likevel blitt veldig kvalm.

Be careful! Vet at omega-3 i store mengder er blodfortynnende. Vet ikke om det er ønskelig nå?

Jeg ble mindre kvalm et par dager etter D-vitamin start! Eide ikke D-vitamin i kroppen.

Back
Topp