Omega 3?

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg tar folat tabletter og har nå kjøpt meg omega 3 kapsler. Tar dere omega 3? Er det noe annet jeg bør ta?

Jeg spiste noen tabletter som het Møller`s Basic. De inneholder vitaminer, mineraler og omega-3. Ble anbefalt disse på apoteket. Synes de var veldig greie å ta.

Er du prøver? Jeg er i vert fall prøver og tar bare folat. Har ikke hørt at det er noe annet som man bør bruke. Tar av og til en C-vitamin, men ellers så spiser jeg og drikker det jeg pleier. Generelt bør man leve sundt, men tror ikke det er nødvendig å overdrive det.

Trenger ikke overdrive. Sunway: Har nettopp begynt å prøve, forventer egentlig ingenting i august. Håper det klaffer i september :) Lykke til du også!!

Jeg håper også at det klaffer i september. Men er litt skeptisk siden jeg tok ut hormonspiral bare for 3 uker siden, og mensen har ikke vært helt normal denne gangen. Så blir bare veldig glad viss det skulle klaffe i september, men forventer egentlig at det skal gå noen måneder til. Spennende er det i alle fall, og siden jeg er av den utålmodige sorten så burde jeg egentlig blitt gravid i går...hehehe...

Vi kaste oss på alt nesten...Omega 3,vitamin c,b,e...selen.folsyre...du kan også velge multivitaminer hvis du vil..Sant der Krepsen sier,nattlysolje er veldig bra for huden....

Takk for gode råd [:)]

Ikke lenge til min tante skal komme, håper den ikke kommer. Tror ikke det ble noe napp denne måneden. Prøver i september [;)]

Er ikke så dyktig som dere andre inne på forumet, det var ikke meningen å lage " omega 3" som nytt emne.

Tar en multivitamin, som også inneholder folat (samt alle andre sporstoffer, mineraler og vitaminer) og tar omega 3. Men det er fordi jeg alltid har tatt dette. Jeg skal forhøre meg litt nærmere nå om det er noe ekstra jeg bør ta (har forsikkerhets skyld kjøpt ren folat, men er redd det blir for mye A- vitamni), men venter litt til jeg har roet meg ned selv, hihi, for alt er så nytt ennå.

Jeg tar eskimo - 3, naturlig stabil omega - 3.
Skal være godt for tarmene. Fikk det anbefalt av akupunktøren jeg går hos, skal også hjelpe mot kolikk.

Jeg tar folat - skal begynne med omega 3 nå snart..Legen min anbefalte det sist..

Back
Topp