Omega 3 og blødninger

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Hei! Da jeg begynte å blø ibforrige svangerskap -var jeg til legen for å få hjelp. Han mente at kvinner som tok omega 3 i svangerskapet hadde større sjans for blødninger. Var visst en dansk studie som sa det.
Har noen hørt noe liknende?
Jeg tar tran hver dag :)

Har ikke hørt noe om det. Jeg tar omega-3 hver dag og har blødninger. Men trenger jo ikke være noen sammenheng.

Hadde vært interessant om han hadde gitt deg link til studien! Det er jo anbefalt av helsedirektoratet å få i seg/ta mye Omega-3?

Hadde vært interessant om han hadde gitt deg link til studien! Det er jo anbefalt av helsedirektoratet å få i seg/ta mye Omega-3?
Den legen er ikke her lenger, var en dansk turnuslege. Skal høre med ei vennine som var gravid samtidig om hun husker noe om h a studien het. Hun hadde fått samme beskjed fra samme lege. Men selvfølgelig, jeg kan ikke gå god for akkurat den da :)

Jeg har ikke hatt blødninger (bank i bordet) enda, er bare 6+0 i dag. Men jeg går på omega 3. Håper ikke jeg vil blø, da hadde jeg blitt stressa :/

Aha! Men lettere for å blø/koagulerer dårligere (?) er ikke det samme som økt risiko for spontanabort da heldigvis!

Back
Topp