Ombestemt meg!...igjen! ;) - Vogn.

Bimse

Glad i forumet
Jeg var jo HELT kjørt på City Cross med Brown Flowers bag, og sort sportsdel. Så synes jeg den var veldig liten plutselig, og bestemte meg for Edge duo med Classic Chrome. Men da kan man ikke ha forskjellig farge på bag og sportsdel!

Nå har jeg forelsket meg i Simo Duo, og som en bonus står det at man kan velge forskjellig farge på bag og sportsdel. Men HVA skjer? Jeg bestemmer meg for brun på begge deler, og sort understell. Jeg var IKKE fan av de helsorte understellene... Egentlig....

Tidene forandrer seg! :P Nå er det altså DETTE som er drømmevogna, og vi får vente å se om jeg forandrer mening. Det tror jeg ikke, men det trodde jeg heller ikke da jeg hadde sett meg ut Emmaljunga ;)
Jeg synes alle klager på at de nye modellene er så fæle og små, men jeg synes det er SUPERT!!! ELSKER at Simoen har blitt mer snerten jeg! :) Skal ikke kjøpe brukt, men bildene i denne annonsen var så fine! :) AKKURAT de fargene jeg har forelsket meg i! <3

NOEN SOM VIL DELE SINE ERFARINGER MED MEG? :-) FYR GJERNE OPP DISKUSJON MED PLUSS OG MINUS :-)

Og sånn for ordens skyld? Jeg vet at det er lenge til juni. Jeg vet nøyaktig hvor lenge det er til faktisk.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37918392

oii, nei. Gla jeg har vogn jeg. Pluss ER ALT FOR tidlig å fikse vogn nå syns jeg. fiksa ikke det før i desember med vesla, å ho kom i januar :P

oii, nei. Gla jeg har vogn jeg. Pluss ER ALT FOR tidlig å fikse vogn nå syns jeg. fiksa ikke det før i desember med vesla, å ho kom i januar :P

forresten, emmaljunga edge duo combi har jeg. VELDIG Fornøyd :D

Men jeg fikser den jo ikke nå. Det er jo nettopp det. Jeg researcher! ;)

ååååh, barevirka sånn se :P

Blir så satt ut når man prater om sånt såååå tidlig. leste om ei som ikke var blitt gravid ennå, som ha rkjøpt seg en nye simo vogn til 400 kr på en brukthandel eller noe. ble HELT SATT Ut jeg asså..

Men jeg fikser den jo ikke nå. Det er jo nettopp det. Jeg researcher! ;)

ååååh, barevirka sånn se :P

Blir så satt ut når man prater om sånt såååå tidlig. leste om ei som ikke var blitt gravid ennå, som ha rkjøpt seg en nye simo vogn til 400 kr på en brukthandel eller noe. ble HELT SATT Ut jeg asså..

Altså, jeg hadde vel ikke shoppet vogn før jeg ble gravid! Men jeg fant jo et kupp for litt siden da jeg plutselig kunne spare 4500. Brio go som var satt ned fra 8500 med bag, til 3999 for alt sammen. Vi kunne faktisk solgt alt om det gikk galt, for MER penger enn vi betalte for det. Jeg var vel i uke 8 eller noe, og synes det ble litt rart. Men mannen sa ja takk til å spare 4500 kr, og jeg var veldig enig!

Jeg er ikke så nøye på sånt. Der er vi visst veldig forskjellige! :) Men hovedvogna venter vi nok med. Men om jeg hadde kommet over et salg? Så bryr jeg meg ikke om hvilken uke jeg er i :)

Samme det vel når man handler utstyr? :)

Vi har Simo Duo, og jeg elsker den! Har 2010-modellen da. Svart med svart understell. Synes 2012-modellen er råfin, og elsker den brune! Hadde aboslutt kjøpt ny om det ikke var for at vi har en som ikke ser brukt ut :)

Ja, for meg er det litt det samme når man handler utstyr, så lenge jeg har godfølelsen på at alt går bra! Og etter en tidlig UL kan jeg ikke si annet :)

Papillon85, kan du fortelle meg forskjellen på kompakt og vanlig understell? Så noen skrive at det kompakte var litt mindre vinglete, men så ser jeg folk skrive at det er MYE reklamasjoner på det kompakte. Når jeg ser på Simokatalogen 2013, så ser jeg ikke noe kompaktunerstell. De har det kanskje ikke lenger? :) Da er det jo i så fall ikke noe å lure på, om man ikke får tak i det ;)

Åsså jeg sier ikke det er GALT, Sa bare oii, å at det er uvandt..

Skal ikke si så mye sjæl jeg. for i går, så fikk jeg meld av et venne par som skulle selge sin sånn acto graco? bil stol med base 1 år gammel bare, kjøpt for 2500 jeg fikk ALT For 700, selvfølgelig slo jeg til..
Men klarer meg nok med bare 1 vogn ;)

Vi har kompakt understell. Da er det ikke så vinglete som det andre synes jeg. Man kan ikke bysse så mye med det (men mer enn nok), og man trenger ikke legge så mye krefter i for å få vogna opp en fortauskant ;)

Jeg synes det kompaktunderstellet høres ut som noe for meg nemlig! For det eneste jeg synes er minus med vogna, det lille jeg har sett på den, er nemlig dette med at man må legge seg nedi bakken nesten, for at man skal få tipp på vogna. Dere kjøpte med kompakt i 2010? Håper det finnes enda! Jeg kunne som sagt tenkt meg litt mindre gyng! :) Eller... gyngen er jo helt fantastisk å ha, men jeg tenkte å bruke litt mindre krefter på fortauskantene :P

så greit, labbeliten.. så tar du deg av all researchen for oss. så slipper vi tenke så mye, så når jeg endelig skal kjøpe så kan jeg bare spør deg om hva som passer til mitt bruk :p hihi. jeg synes bare det er kjempegøy at du er så entusiastisk og levende jeg. ::) btw, jeg skal kjøpe vogn i danmark jeg, så derfor ikke noe hastverk her. de har generelt samme pris hele året. :)

Ja, IKKE sant, momsepia?! Gleden er på min side!!! Jeg kan allerede melde at Brio Goen som vi gjorde et kupp på kommer til å bli STOR suksess her i familien! ELSKER det lille jeg har trillet fra butikken og ut i bilen f.eks. Og så har vi utforsket det å slå den sammen og sette den opp igjen, samt klikke på adapter og bag. LOVE IT! Den kommer til å ligge fast i bilen og bli brukt alle steder der trilleturer ikke starter fra hjemmet :)

Hjemme skal vi ha Simo Duo... Ryktes det akkurat for øyeblikket... ;) Med 42kg hund synes jeg det er deilig å tenke på at man har en litt robust sak med på tur. Så kan Labbefar bare hjelpe meg å trekke når det blir for tungt! Hvis han hadde giddet da. Der har du den eneste ulempen ved en hund som har lært å gå pent helt fra start. Det burde vært helt greit å lære inn en trekk-kommando, men foreløpig uten hell ;-)

Skal du ha den store danske bagvogntypen, momsepia? Siden du skal til DK? Får litt hjemlengsel jeg da! *Sukk*. Men den er altfor svær for lille meg ;) Pene å se på, men akk, altfor store! :)

Har tittet litt på vogn selv. Og skal ha emmajunga ende duo mondial i mørkebrunt skinn! Den er lekker! Brio happy som jeg hadde de 2 andre skal selges. Den er godt brukt for å si det sånn! Men kommer ikke til å bestille den før i april/mai! :)

Har tittet litt på vogn selv. Og skal ha emmajunga ende duo mondial i mørkebrunt skinn! Den er lekker! Brio happy som jeg hadde de 2 andre skal selges. Den er godt brukt for å si det sånn! Men kommer ikke til å bestille den før i april/mai! :)

Back
Topp