Om vannet går i dusjen/på do

FRK John Deere

Forumet er livet
Har jo ikke gjort dette før, men man merker vel det da?? Kjenner man at vannet kommer ut og kjennes det annerledes enn det å tisse (om man holder på med det akkurat når vannet går)??

Det lurer jeg også på...[8|] så dytter på denne...

Jeg tror man merker det...

Det føles visst som å tisse på seg, men da må man evt prøve å knipe, og går ikke det, så er det antakelig vannet som går...

Og så kommer det fra det andre hullet da.

Sniker litt jeg...

Kan jo fortelle litt om hvordan det har vært for meg! Første gang startet fødselen med at vannet gikk (mens jeg satt i sofaen og så på TV). Da kjente jeg ett sånt knepp! i magen og så kjentes det ut som jeg tisset på meg. Masse.

Nå siste fødsel så gikk vannet mens jeg var på do og tisset, og jeg må si at det kjentes egentlig helt likt ut. Kjente ikke noe  knepp heller da. Men jeg tisset først, og da jeg var ferdig med å tisse, så plutselig kom det litt mer. Jeg syns det var litt rart, så jeg så ned i do, og da var det blod der også så jeg skjønte hva som hadde skjedd.

Jeg tror de aller fleste kjenner forskjell, og jeg tror også at mange kjenner det kneppet hvis fødselen starter med vannavgang. Og som regel så gjør det ikke det da, som regel starter det med rier, og da skjønner man jo at ting er på gang uansett! [:)]

Vi er visst flere som lurer på det samme...Men jordmor sa til meg at når vannet går, er det akkurat som å skru på en vannkran[;)]!
Også stod det så fint skrevet inne på Baby verden, et eller annet sted, at man ikke visste om man skulle ringe til rørlegeren når vannet gikk[:D]!

Man merker det, og det kommer vann hele tiden siden produsere vann hele tiden.
Vannet går bare ikke så er det borte. [:D]

Om det renner når du kommer ut av dusjen..så er det vel vannet som har gått[:D]

Det renner leeeenge!! Vannet mitt gikk sist kl 19, og kom på sykehuset uten rier kl 22..og da rant det enda! Så bleie er tingen[:D] Jeg måtte låne en av babyen sine bleier, for ett bind måtte man jo skifte med en gang!!! (hadde liksom ikke så mye voksen-bleier eller tena liggende)[8D]

Sniker litt jeg også... Da jeg fikk sønnen min, startet det hele med at vannet gikk. Jeg hadde litt mageknip og var på vei til toalettet. Hadde akkurat dratt ned buksene og skulle til å sette meg ned da det begynte å renne. Kom bare en tynn stråle og det føltes ut som om jeg tisset. Trodde først at jeg hadde mistet kontroll over blæren og at jeg tisset, men det tok jo aldri slutt! Forstod da etterhvert at det faktisk var vannet som gikk, for så god plass var det da ikke i blæren min [;)]

Noen gjør det, noen gjør det ikke, har jeg hørt... Kommer sikkert an på mengde som kommer og hva du driver med i dusjen akkurat da. Jeg skrur av dusjen i det jeg såper inn håret f.eks. [;)]

sladrer med lejonet og lillefoxen

Hvorfor kunne ikke fostervannet være blått så man hadde kjent det igjen når det kom??
Jeg sitter på en krakk i badekarret å dusjer og når ikke frem til stopp og temperaturkrana så vannet renner hele tia..

Tror jeg lekker litt, for av og til når jeg tisser og er ferdig renner det litt ekstra.. Ikke mye alså. Tenker jeg skal ta det opp med JM når jeg skal på sjekk på sykehuset på fredag.. Det er godt med bevegelse i babyen så har ikke fått panikk (enda) [:)]

De kan vel se på ul om vannet er gått/ lite fostervann ol??

Back
Topp