Om ulykken er et faktum

madonna

Glad i forumet
Vennligst les dette, det kan være livsviktig:

Ambulansefolk har oppdaget at de fleste skadde har mobil på seg, men  vet
ikke hvem de nærmeste pårørende er i adresselisten.
De er en lur ide å ha et felles navn som en kan kontakte.
Forslaget er at alle lager en person som heter "ICE" (=In Case of
Emergency). Under dette navnet står den/de personer som en mener bør
kontaktes.
Ønsker en flere personer bruk ICE1, ICE2, ICE3, .
Det er en enkel sak å få til, er gratis og kan gjøre en stor  forskjell
når det gjelder.
Lag med en gang en ICE-adresse med et telefonnummer, send mailen videre
til flest mulig personer slik at navnet "ICE" blir laget og brukt av
flest mulig.

Lykke til.

ORIGINAL: Mayb31

Fikk denne på mail,men jeg er litt i tvil på om den var reell!

Noen som vet???

jeg vet at feks i usa så er det vanlig å lagre dette på mobilen.. da jeg bodde der hadde jeg lapp i lommeboken/vesken/sekken med samme info på!! :)

ORIGINAL: stinemille

Noen som vet???

jeg vet at feks i usa så er det vanlig å lagre dette på mobilen.. da jeg bodde der hadde jeg lapp i lommeboken/vesken/sekken med samme info på!! :)

er reelt dette ja. men er mange mobiler som lager kluss viss man har samme nr lagret som både ice og navnet til personen, så det er litt vanskelig å gjennomføre....

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: stinemille

Noen som vet???

er reelt dette ja. men er mange mobiler som lager kluss viss man har samme nr lagret som både ice og navnet til personen, så det er litt vanskelig å gjennomføre....

det er sant! har lagret navnene til de jeg vil de skal ringe under ice jeg! altså feks: ICE1 - Christian  ICE2 - Mamma.... 

Har lagret mine som "mamma" og "gutten min" jeg..så burde ikke være vanskelig å finne ut av om de tråler telefonlista mi [;)]

ORIGINAL: JanneJenta78

Har lagret mine som "mamma" og "gutten min" jeg..så burde ikke være vanskelig å finne ut av om de tråler telefonlista mi [;)]

Kan være vanskelig dersom du befinner deg i utlandet når ulykken skjer. Derfor de bruker ICE i alle land.
Jeg lærte dette av en ambulansafører for en god stund siden, da jeg var på førstehjelps-kurs her i Sverige. 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp