Om typen deres hadde sagt at...

ORIGINAL: FancyPants

Hadde ikke brydd meg nevneverdig.
Syns det er mye verre når folk sier at hun er driiitfin for alderen.[8D]

HAHA![:D] Hadde vel lurt på hvorfor han følte for å påpeke det..?[:-]

Klarer ikke se for meg en relevant sammenheng, liksom..[8D]

Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Syns det er mye verre når folk sier at hun er driiitfin for alderen.[8D]

hehe, ja.. Har flere venninner som sier det om pappa[8D] Syns det er litt ekkelt[>:][8D]

Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Syns det er mye verre når folk sier at hun er driiitfin for alderen.[8D]

ORIGINAL: smartass

Nei, jeg aner ikke hele historien. Fikk bare en telefon fra ei venninne som var litt på gråten. Visste ikke helt hva jeg skulle si liksom[&o]

Tror nok ikke jeg hadde brydd meg så mye om det..[8D]

ORIGINAL: smartass

Det kan jo fort si noe om hvordan datteren vil holde seg med årene, da.
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen sa det, men så liker jeg heller ikke mammaen min så godt.

Hadde syns han var teit som gidder å si det. Men ellers hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig.

Jeg vet at gubben ikke syns min mor er skikkelig heit, men vettu hva. Det er jo meg han skal like.
Selv om jeg ligner min mor av utseendet er vi helt to forskjellige personligheter. Og min mann tenker heldigvis litt på det som er inni og ikke bare på det som er utenpå. [:)]

Hadde ikke brydd meg stort,hehe.
Var værre at xn min fikk boner når mamma stod med rva til værs å rydde i noen greier [X(][X(][X(][X(]

(dumpa han samme dagen,hehe)

Hadde kanskje blitt litt skuffa over at han måtte nevne det... Men mer enn det hadde jeg ikke brydd meg.

Haha.. hadde sikkert slengt tilbake at det er godt jeg ligner på pappa da så vet du at jeg hvertfall ikke ligner på mamma om 20 år til [8D]

Enig!! [;)]

da hadde jeg sagt: Ja da får du håpe jeg ikke blir lik ho når jeg blir gammel[8D]

Men så hadde jeg forsvart ho, for mamman min er den søteste mamman i verden[:)]

Back
Topp