Om to uker

TePa

Elsker forumet
Tenk nå er det bare to uker til advent begynner. Gleder meg sånn til å henge opp adventsstjerner og virkelig begynne juleforbredelsene! Og når julen er slutt er det uansett ikke lenge til minstemann melder sin ankomst siden jeg har termin 1. januar. Håper bare han holder seg inne til over nyttår!

Ja, det går så fort nå =) Jeg liker adventstida så godt, og i år venter vi jo ikke bare på jula. Jeg har termin 12. januar, så håper jeg kommer meg inn i det nye året, men det er jo ingen garantier.. =)

Ja , deilig at det snart er advent og da er det jo snart jul og snart nytt år og så snart så lille mini kommer :D Deilig <3

Elsker også advent, med lys og pyntede hus. Elsker å handle julegaver og høre julemusikk i butikkene. Jeg er litt rar for jeg må handle julegavene i desember, da får jeg skikkelig julestemning. Hanfler alltid på dagtid da så det er ikke noe stressende syns jeg. Sist jeg var gravid så skulle jeg handle de siste julegavene 18. desember, men så gikk vannet om morgenen da så mamma måtte ordne de gavene :p mannen måtte gjøre ferdig huset vårt som vi flyttet inn i dagen jeg kom hjem fra sykehuset. Så var første natt i nytt hus var 23. desember :)

Elsker også advent, med lys og pyntede hus. Elsker å handle julegaver og høre julemusikk i butikkene. Jeg er litt rar for jeg må handle julegavene i desember, da får jeg skikkelig julestemning. Hanfler alltid på dagtid da så det er ikke noe stressende syns jeg. Sist jeg var gravid så skulle jeg handle de siste julegavene 18. desember, men så gikk vannet om morgenen da så mamma måtte ordne de gavene :p mannen måtte gjøre ferdig huset vårt som vi flyttet inn i dagen jeg kom hjem fra sykehuset. Så var første natt i nytt hus var 23. desember :)

Er nesten ferdig med julegavene vi. Så og si alt må sendes så det har blitt kjøpt så vi har hatt med når vi har vært på tur eller hatt besøk. Skal alt sendes blir det jo omtrent like dyrt som gavene xsmile17 Men har spart til de som skal være her i julen så får shoppe litt i desember også.

Så du har født rundt juletider før altså? Jeg hadde termin med eldstemann i desember, men han kom i november så satser på å slippe unna desember denne gangen også.

Jeg gleder meg så veldig til jul!! Tidligere år har vi reist fra Oslo til Steinkjer så fort vi var ferdig med jobb eller eksamen, og desember har vært så hektisk at vi ikke har ordna så mye til jul. Vi har jo ikke kommet tilbake før etter nyttår. Men nå som vi er i Trondheim og har det litt roligere så blir det nok pyntet til 1.desember sånn at vi får nyte jula skikkelig! Skal gjøre litt pakking av gaver i desember, men håper å være ferdig med det meste sånn at det bli energi til å finne på juleaktiviteter med jenta vår. Hun gleder seg sånn til å bake blant annet.

Er nesten ferdig med julegavene vi. Så og si alt må sendes så det har blitt kjøpt så vi har hatt med når vi har vært på tur eller hatt besøk. Skal alt sendes blir det jo omtrent like dyrt som gavene xsmile17 Men har spart til de som skal være her i julen så får shoppe litt i desember også.

Så du har født rundt juletider før altså? Jeg hadde termin med eldstemann i desember, men han kom i november så satser på å slippe unna desember denne gangen også.

Ja sist hadde jeg UL termin 4. januar (mens termin var 21.desember). Nå har jeg jo termin helt i slutten av januar så regner med at det blir januar denne gangen :-)

En annen ting som er koselig i desmber er Lucia feiring i bhg og juleavslutningen på skolen og dansingen, åååhh som jeg gleder meg :-)

Noen som vet når første søndag i advent er i år? Går og gleder meg så ekstremt til den helga at jeg har ikke orket å sjekke hvor lenge det er til enda, men nå kan det vel ikke være lenge igjen? Gleder meg sånn til å pynte i år:) Har aldri pyntet noe særlig før (i fjor satte jeg frem fire lilla kubbelys og la hvit suk på bordet), men dette blir første julen i nytt hus og med masse familie og venner rundt oss, så nå gleder jeg meg kjempemye til å pynte hele huset til advent og jul :)

Første søndag i advent er 2. desember i år =)
Da skal vi på julemarked i Oslo og spise ute med hele familien etterpå. Mye mulig vi får med oss tenningen av julegranen utenfor universitetet i sentrum også :)

Noen som vet når første søndag i advent er i år? Går og gleder meg så ekstremt til den helga at jeg har ikke orket å sjekke hvor lenge det er til enda, men nå kan det vel ikke være lenge igjen? Gleder meg sånn til å pynte i år:) Har aldri pyntet noe særlig før (i fjor satte jeg frem fire lilla kubbelys og la hvit suk på bordet), men dette blir første julen i nytt hus og med masse familie og venner rundt oss, så nå gleder jeg meg kjempemye til å pynte hele huset til advent og jul :)

Det er om to uker. Er vel 2. el 3. desember xsmile3

Det er om to uker. Er vel 2. el 3. desember xsmile3
Æsj.. Hadde egentlig håpet at det var helgen før, for første helgen i desember er mannen på guttetur.. Men jeg får nok god hjelp av storesøster til å pynte, så da får vi en skikkelig kosehelg bare vi to <3

Tia går aillt for fort frem t jul....Vi held på me oppussing av hus å innfløtting, så d blir utrolig travelt :) Håpe vi e færdi innfløtta t jul æ, så kainn litjpia bærre kom :)

Alle julegaver handlet og pakke kalenderen klar! Gleder meg :D Men tørr ikke håpe på å få en januar baby. Men tiden vil vise ;) Har jo termin 4. Januar. og en gutt fra før som kom i uke 37+4

En annen ting som er koselig i desmber er Lucia feiring i bhg og juleavslutningen på skolen og dansingen, åååhh som jeg gleder meg :)
Ja, det ser jeg også fram til! Tidligere år så har hun vært så liten og småavdelingen har vært tilskuere til luciatoget, men nå er hun jo blant de store :)

Alle julegaver handlet og pakke kalenderen klar! Gleder meg :D Men tørr ikke håpe på å få en januar baby. Men tiden vil vise ;) Har jo termin 4. Januar. og en gutt fra før som kom i uke 37+4
Greitt å være forberedt på at det kan skje tidligere da, sånn at du har ting klart. Jeg er veldig forbredt på å føde over tiden, så det blir nok en veldig stor overraskelse om det skulle skje før.

Skulle ønske jeg hadde det mer travelt nå, begynner å føle at tiden godt kan gå litt fortere;)

Greitt å være forberedt på at det kan skje tidligere da, sånn at du har ting klart. Jeg er veldig forbredt på å føde over tiden, så det blir nok en veldig stor overraskelse om det skulle skje før.

Skulle ønsker jeg også kunne tenke meg at han kom etter termin. Men jeg greier ikke å instille meg på det! Var så greit sist egentelig. Jeg hadde ingen forbentinger. Gikk ut i permisjon på fredag og mandag var han ute! Hadde instilt meg på at jeg hvertfall kunne måtte vente 1mnd til :P Selv om følsen sa han ville komme føre.. Men tørte ikke håpe. Nå bare irriterer jeg meg over at jeg veit han kan komme føre, og denne gangen kommer han kanskje ikke før :P

Jeg gleder meg veldig til advent og jul. Er spent på om jeg har overskudd til å pynte og stelle i stand så mye som jeg vil, men har en snill mann som sikkert hjelper meg <3 Må innrømme at vi allerede har begynt å høre på julemusikk :S Klarte rett og slett ikke å vente lenger =)

Jeg har greid å drøye den! Litt stilt ;) Skal vente til sambo kommer hjem den 29 så kan vi begynne å pynte føre jul <3

Back
Topp