Om synske/klarsynte

Berit Smerit Perit

Forelsket i forumet
Noen ganger er det sånn at mennesker som ikke tror på synske, setter opp en eller annen form for test av den synske (feks spörre om noe man allerede vet svaret på, osv) En god del ganger ender det da med at den synske tar feil, men "forsvarer" seg med at den andre personen er så lukket, og at det derfor ikke fungerer. Hva tror dere om dette?

Finnes det virkelig synske mennesker, men de er avhengige av åpenhet fra andre?
Er synske mennesker bare humbug?

har rett å slett ikke peiling, så kan ikke utale meg om det...
men jeg vet derrimot at avatar bildet ditt kommer til å gji meg mareritt i natt[X(][8D]

ORIGINAL: ¤Ida

men jeg vet derrimot at avatar bildet ditt kommer til å gji meg mareritt i natt[X(][8D]

pussig... mia gundersen gir meg våte drømmer

Jeg tror definitivt at noen er synske/klarsynte...
Men det er mye humbug der ute[;)]
Noen innbiller seg nok at de har mer evner enn de faktisk har dessverre....

Tror også at dette er evner som må trenes opp/jobbes med....

Og jeg tror også at noen er vanskligere å "lese" enn andre[:)]

Har du Mia Gundersen-fobi? [8D]

Oh...[&:][&:] Samme tenkte jeg!!! Det er det verste jeg har sett på lenge[:o][:(]

Men tilbake til dine tanker om synske/klarsynte, jeg tror det er mange som lyver på seg ja..
Me har troa på noen[;)] Og vi har nok alle disse evnene i oss

jeg tror alle har  mulighet til og finne slik evne men noen finner d  lettere en andre, rett og slett at d er en del i hjernen som er mer trent hos noen en andre. jeg tror også at noen er sterke på d men ikke vet d , at de tror d er flaks. og de som er  litt for optimistiske ang evnestyrken

ORIGINAL: Cstina

Oh...[&:][&:] Samme tenkte jeg!!! Det er det verste jeg har sett på lenge[:o][:(]

Men tilbake til dine tanker om synske/klarsynte, jeg tror det er mange som lyver på seg ja..

Seriöst? Er ikke dere mammaer? Ser dere ikke på barne TV sammen med ungene deres? [;)]

Snakka med en æ vet e synsk. Ho hadde rett på alt, uten at æ sa nokka som helst. Bare møtte ho.

Men tilbake til spm. Ja, de som ikke trur på synske e mye vanskeligere å læse. Men dæm kan læses. Men e bare vanskeliere. Så ALLE kan læses, men de som ikke trur på det kan være vanskeli å nå fram til [;)]

ORIGINAL: Berit Smerit Perit

Seriöst? Er ikke dere mammaer? Ser dere ikke på barne TV sammen med ungene deres? [;)]

mange som bare er gravide da[8D] legg ut bilde med puppene også, så er det ingen tvil

Er det rart da syns du?? Kan jo ikke se barne-tv om det er sånne fæle, grusomme figurer på tv`n[X(][:D]

Sønnen min er bare 10 mnd, han får ikke se så mye tv uannsett, da-a[;)][:D]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

noen kan være ganske lukket ja... men ellers tror jeg det kommer veldig an på erfaringer, hvor sterk grad man ser ting osv. jeg tror også at det er litt vanskeligere å komme med et 100% riktig svar til en på andre siden av en skjerm.

men såklart finnes masse humbukk også!

mest av alt er jeg lei disse personene som hele tiden skal teste synske...[8|] som om man blir mere troende av å få svar på når bestemora si døde, eller få svar på hvilken farge kommoden i gangen er...[8|]

Kan jeg spörre hvorfor du er så lei av dette? Er ikke det en naturlig reaksjon, det er jo unektelig en ganske vanskelig ting å fatte (at noen kan være synske altså)

ORIGINAL: iThief

mange som bare er gravide da[8D] legg ut bilde med puppene også, så er det ingen tvil

hahaha [:D]

Er det rart da syns du?? Kan jo ikke se barne-tv om det er sånne fæle, grusomme figurer på tv`n[X(][:D]

Sønnen min er bare 10 mnd, han får ikke se så mye tv uannsett, da-a[;)][:D]

hehe jeg bare tulla egentlig. SKulle bare si fra om at det faktisk er en figur fra barne TV! [:D]

Som jeg svarte i den andre tråden, jeg tror det hele bunner i tilfeldigheter, vagheter eller hjernens evne til å resonere seg fram til det mest logiske svaret alt etter som hva det spørres om.

Og jepp, jeg er blokkert både for synske, spøkelser og alt annet jeg ikke tror på. Nettop fordi jeg ikke lar meg lure av hjernens evne til å styre sansene våre, eller de synskes vage svar.

Bare det at placebo effekten og hallunisajoner er et kjent og bevist fenomen, burde få folk til å skjønne at kroppen kan få deg til å tro at du ser, hører og føler både det ene og den andre.[;)]

jeg tror at det finnes mennesker som er synske........og det er vel sånn at noen er vanskeligere å lese enn andre

noen kan være ganske lukket ja... men ellers tror jeg det kommer veldig an på erfaringer, hvor sterk grad man ser ting osv. jeg tror også at det er litt vanskeligere å komme med et 100% riktig svar til en på andre siden av en skjerm.

men såklart finnes masse humbukk også!

mest av alt er jeg lei disse personene som hele tiden skal teste synske...[8|] som om man blir mere troende av å få svar på når bestemora si døde, eller få svar på hvilken farge kommoden i gangen er...[8|]

Kan jeg spörre hvorfor du er så lei av dette? Er ikke det en naturlig reaksjon, det er jo unektelig en ganske vanskelig ting å fatte (at noen kan være synske altså)
det er bare det at jeg ikke ser hvorfor man blir mere troende av den grunn? jeg har rett og slett vært ute for at selv om folk får det svaret som er riktig så tror de ikke noe særlig på det likevel. Jeg sluttet å lese folk pga det.. og snakker ikke like mye om drømmene mine lengre etter persolige erfaringer.. skremte venninna mi ganske mye.[&o]

Jeg bare tenker at det er det eneste som kan virke overbevisende, altså at man virkelig kan det man sier at man kan, om du skjönner [;)]

Er et par synske som har prøvd seg på meg. (Uten at jeg har spurt dem, de bare "bryter" seg inn. Frekt spør du meg. ) De klarer ikke å lese meg. Jeg har blokkert meg fullstendig, blant annet frodi Bibelen forbyr spåing o.l. Jeg syns det er skummelt, jeg. Eller jeg har ikke blokkert meg, Gud blokkerer meg fordi jeg har bedt om det. Og de fornemmer ting fra meg, men de får ikke frem noe spesifikt.. Så jeg kan ikke leses.

ORIGINAL: Godhjerta.

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Er et par synske som har prøvd seg på meg. (Uten at jeg har spurt dem, de bare "bryter" seg inn. Frekt spør du meg. ) De klarer ikke å lese meg. Jeg har blokkert meg fullstendig, blant annet frodi Bibelen forbyr spåing o.l. Jeg syns det er skummelt, jeg. Eller jeg har ikke blokkert meg, Gud blokkerer meg fordi jeg har bedt om det. Og de fornemmer ting fra meg, men de får ikke frem noe spesifikt.. Så jeg kan ikke leses.

Oj, det visste jeg ikke.
Kan du henvise til noen spesifike Bibelvers om dette? Ble nysgjerrig jeg.

Ja, hvis jeg finner dem nå.. Jeg er ikke akkurat den beste til å huske vers utenat..

Back
Topp