Om spark, bevegelser og bekymringer

ingu

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg føler at jeg har vært heldig til å være førstegangs, for jeg begynte tidlig å kjenne babyens bevegelser(uke 14-15). Pappaen klarte også å kjenne det allerede i uke 16 og like tter klarte vi å se spark og bevegelser også. Og siden da har jeg kjent at lillegull er der jevnlig gjennom dagen. Noen spark, og så stille i noen timer. Men de siste par dagene har jeg merket en stor endring i bevegelsene. Mini sparker og styrer på mye mer enn før, og i lengre perioder enn før. Er dette normalt? (Jepp, jeg kjenner virkelig på mammabekymringene. Hadde det vært for lite bevegelse hadde jeg vært bekymret og nå er jeg bekymret for at det kan være for mye?!)

E nok heilt normalt. Beibien begynne å få et søvnmønster, då v da og v normalt at mini e meir aktiv når an evåken :)

Har samme her :) Helt normalt. Minien har perioder med massevis av bevegelser over lenger tid enn før. Og plutselig lengre perioder helt rolig. Bekymrer meg ikke over det. Jeg tenker at med så mye aktivitet over så lang tid, så trenger heldigvis knøttet en lenger pause ;)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Akkuratt det samme med meg. Han ble turbo nesten over natta her! Hehe :-) Jeg og ble beskymra, for trodde det var galt med for mye bevegelser, men det er vist normalt :-)

Godt å høre! Skjedde liksom over natta her også. Føler at han aldri hviler(men han gjør jo selvsagt det, men er sjeldent mer enn en time eller to med ro) Og sparkene begynner å bli så kraftige at jeg skvetter til til tider. Er vel bare å venne seg til alle disse bekymringene. Han sparker for lite, han sparker for mye, han spiser for mye, han spiser for lite, han skriker for mye, han skriker for lite.... Phuuuu

Back
Topp