Om smokk og søvn

Kaja.T

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør lilevel: kan babyen suge på smokken samtidig som hun sover? Eller vil smokken alltid falle ut når hun sovner?

Pappa'n bruker mye smokk for å gi meg avlastning på nettene, men jeg er så redd for at hun ikke sover nok. At hun bare blir liggende å sutte i det uendelige. Det ser jo ut som hun sover, men kanskje hun bare hviler? Ofte virker hun veldig trøtt/overtrøtt når jeg overtar om morgenen. Hva tenker dere?

Mini kan sutte på puppen i søvne og storebror brukte smokk om natten. Han våknet som oftest når den falt ut. >.<

Her ligger hun å sover med smokken i munnen, den står stille, men av og til ser du at hun sutter litt i søvne. Det er ikke før hun sovner veldig tungt at den detter ut og av og til detter den ikke ut da en gang. Noen ganger spytter hun den ut av seg selv også.

Så jo, de sover med smokken :)

Her ligger hun å sover med smokken i munnen, den står stille, men av og til ser du at hun sutter litt i søvne. Det er ikke før hun sovner veldig tungt at den detter ut og av og til detter den ikke ut da en gang. Noen ganger spytter hun den ut av seg selv også.

Så jo, de sover med smokken :)
Mini kan sutte på puppen i søvne og storebror brukte smokk om natten. Han våknet som oftest når den falt ut. >.<
Godt å høre. Er mye rart en skal bekymre seg for.

Jeg tror nok at hun her sover selv om hun sutter på smokken :) men hun bruker å miste den i løpet av natta da. Jeg vet ikke om det er medvetet eller i søvne :)

Back
Topp