om slike fødselskart....

emk23

Forelsket i forumet
hei på babyverden er det et fødselskart...sier jente igjen på meg! det stemmte sist gang.

noen andre som det stemte på????  bare nyskjerrig:)

[:D]Det stemte på begge mine gutter, og i følge den så bærer jeg på en gutt til [:D]
selv om jeg holder en bitteliten knapp på ei pike da[;)]

Jeg har sjekket på det fødselskartet her på babyverden, og et på en annen baby side, men på babyverden får jeg gutt og den andre får jeg jente... Blir helt forvirra jeg[&:][;)] 

Det stemte Ikkje her.
I fælge det skulle det nesten være umulig for oss og få en gutt, Ble Gravid Okt. og Jeg var 21 år.
Men vi fikk vite på ultralyden at det nok mest sannsynligvis var en gutt der.... [:D]

Tror ikke du skal ta disse fødselskartene så alvorlig assa..Ikke for å være pessimist, er bare realistisk!:)

enig i det,bare litt morro og se hva andre sier her inne:)

Det stemmer på oss.

Det stemte i første og siste svangerskap. men ikke i det andre på meg.... Blir spennende når vi skal prøve på neste å se om det stemmer da.....

Stemmer på meg....fikk jente første gang og det er ei jente i magen denne gang!så stemmer på meg...

stemte ikke på meg... kartet sa jente, men jeg får gutt[:D]

Det kinesiske kartet stemte for oss[:D]Kartet sa gutt,og ifølge ul så er det gutt vi skal ha[;)]

Hehe.. sist var jeg så ung at jeg ikke var med på det kartet engang.. hihi... men ble en gutt da.. nå står det at jeg får jente, jordmoren sa det blir jente, jeg føler det blir jente.. så det er vell bare å håpe. hehe   [:D] 

Det kinesiske kartet stemte på meg,jeg har 3 barn fra før og det stemte på dem,nå sier kartet att jeg skal få jente så vi får nå se.[:)]

hos oss stemmer det ikke..Vi skulle fått jente i følge kartet, men på ul sa de gutt [:D]

Back
Topp