Babypus 2006/2008
Forelsket i forumet
Hvor mye sover deres små om dagen...?
Her står vi opp 6.30 - 7.00
Første lur 9.00 - 10.00
Andre lur 13.00 - 16.00
Tredje lur 18.00 - 19.00
Natta 21.00
Merker fort at hun blir veldig sur og grinete viss hun ikke får lurene sine. Også er det veldig greit at hun har ganske faste tider.
Samboer skulle legge henne i går, og det tok masse tid. Tror han holdt på i en time nesten. Hadde så vondt av lille som bare hylte. Hun liker å ligge i armene mine og bli bysset i nesten søvn før jeg legger henne. Samboer la henne litt for fort nedt tenker jeg, for det ble stille en stund også masse skriking. Måtte ta meg i å ville gå inn å trøste henne. Må passe på at hun ikke blir en bare-en-person-som-får-legge-meg type. Er nok litt mye hønemor![](2866.gif)
Her står vi opp 6.30 - 7.00
Første lur 9.00 - 10.00
Andre lur 13.00 - 16.00
Tredje lur 18.00 - 19.00
Natta 21.00
Merker fort at hun blir veldig sur og grinete viss hun ikke får lurene sine. Også er det veldig greit at hun har ganske faste tider.
Samboer skulle legge henne i går, og det tok masse tid. Tror han holdt på i en time nesten. Hadde så vondt av lille som bare hylte. Hun liker å ligge i armene mine og bli bysset i nesten søvn før jeg legger henne. Samboer la henne litt for fort nedt tenker jeg, for det ble stille en stund også masse skriking. Måtte ta meg i å ville gå inn å trøste henne. Må passe på at hun ikke blir en bare-en-person-som-får-legge-meg type. Er nok litt mye hønemor
![](2866.gif)