Om partneren din var utro....

Jeg ville visst. Å være på tinder eller liknende er et tillitsbrudd i seg selv som hadde gått veldig inn på meg, og hadde hatt problemer med å stole på han etterpå....
 
Ville ha visst. Hadde gått på flekken.
 
Jeg ville visst. Jeg fortjener bedre. En sånn en skal faen ikke få min lojalitet, kjærlighet eller tillit
 
Ville du visst eller levd i uvisshet?
Om han/ho var på tinder men ikke hadde gjort noe fysisk enda også?
Jeg ville nok visst uansett selv om det hadde vært vondt. Stoler på at mannen ikke er en "sånn en" da! :)

Jeg ville valgt å få vite det, om han var utro. Fordi jeg hadde ikke villet fortsette i forholdet da. Når noen er utro, så har de allerede gjort slutt på forholdet, de har bare ikke sagt det til den andre enda. Og så har de jo gått videre og funnet seg noen andre også, uten å gi beskjed om at forholdet er slutt... Det er ikke sånn at man er utro ved et uhell ala typen "jeg skled og ramlet på en penis". Man har da gjort mange bevisste handlinger for å komme i den situasjonen at man er utro.

Jeg tenker som så at når man er i et forhold, så har man alltid et valg: bli i forholdet, eller gjøre slutt. Skjønner ikke greia med å bli i forholdet med gjøre det slutt uten å si det til partneren. Hvis man vil ha seg med andre, så værsågod, men gjør offisielt slutt på forholdet først slik at den andre også kan få lov til å gå videre. Bevares, værre er det jo ikke. Skjønner ikke hvorfor så mange liker drama og kompliserte forhold, kjeder de seg virkelig så mye?
 
Jeg ville valgt å få vite det, om han var utro. Fordi jeg hadde ikke villet fortsette i forholdet da. Når noen er utro, så har de allerede gjort slutt på forholdet, de har bare ikke sagt det til den andre enda. Og så har de jo gått videre og funnet seg noen andre også, uten å gi beskjed om at forholdet er slutt... Det er ikke sånn at man er utro ved et uhell ala typen "jeg skled og ramlet på en penis". Man har da gjort mange bevisste handlinger for å komme i den situasjonen at man er utro.

Jeg tenker som så at når man er i et forhold, så har man alltid et valg: bli i forholdet, eller gjøre slutt. Skjønner ikke greia med å bli i forholdet med gjøre det slutt uten å si det til partneren. Hvis man vil ha seg med andre, så værsågod, men gjør offisielt slutt på forholdet først slik at den andre også kan få lov til å gå videre. Bevares, værre er det jo ikke. Skjønner ikke hvorfor så mange liker drama og kompliserte forhold, kjeder de seg virkelig så mye?
Helt enig med deg! :)

"...jeg skled og ramlet på en penis " :hilarious:
 
Jeg ville vist det. Og jeg ville pakket tingene mine og reist.
 
Ja, ville visst det, sånn at jeg kunne hive ham på huet og ræva ut ...
 
Jeg ville vist. Er i grunn det eneste jeg forlanger. Åpenhet og ærlighet, resten er opp til hu.
 
Ville ønsket å vite. Og finne ut om vi kan forbedre forholdet vårt, eller om løpet er kjørt for vår del eller om vi må finne måter å samarbeide på i forhold til snipp.
 
Jeg ville visst det og hadde kastet han ut på flekken om han var utro. Det vet han og vi har en gjensidig forståelse for det.
 
Ville vist helt klart:)
 
Jeg ville visst. Helst fortest mulig. Sannheten kommer alltid frem til slutt, og tror det hadde vert vondere jo lenger forholdet hadde vert basert på løgn.

Det er jo ikke direkte utroskap å være på tinder, men jeg ser ikke en grunn til hvorfor man skal være på en slik plass om en er i et forhold.
 
Jeg ville visst. Heller få sannheten slengt i trynet enn å gå rundt som en rundlurt dust( og mest sannsynlig funnet det ut en eller annen gang senere i livet)
 
Jeg ville helst ha visst det. Det bryr meg ikke stort med brukere her og der, jeg synes det er spennende å se hvem som evt har likt han :p
Han er nok ikke typen til å gjøre noe, og han vet at jeg er ganske tolerant så her i hus er det forhåpentligvis lettere å be om tillatelse enn tilgivelse om det er noe skikkelig spesielt som jeg f.eks ikke kan oppfylle :hilarious:
 
Jeg ville visst det! Men ville helst at han skulle gjort forholdet slutt med meg før han var utro, om det så var samme dag/kveld/natt :wacky: Bedre å bli såret på den måten enn å finne ut i ettertid at man har levd med sånn løgn.
 
Back
Topp