Om partneren din var utro....

Hvilke tanker hadde hun?

Det må du nesten høre på podcasten deres, finnes under "Tussvik og Tønne" på f.eks iTunes! :) Den første heter "LISA" og ... ehm. Nå er jeg lite hjelpsom, men det finnes en del podcaster i ettertid hvor hun snakker om det å tilgi utroskap.

Apropo finnes det en annen podcast hvor Lisa er gjest hos... Ida! Ida med hjertet i hånden. Den episoden heter bokstavelig talt "å tilgi utroskap":
https://podtail.com/en/podcast/ida-med-hjertet-i-handen/a-tilgi-utroskap-med-lisa-tonne/
 
Jeg ville definitivt visst det om han var utro. Dersom mannen min var på Tinder uten min viten er det noe jeg hadde villet ta opp, for å si det sånn - uavhengig av grunn.
 
Jeg tror aldri han ville gjort det. Men om han hadde gjort noe ville jeg definitivt ønske å vite noe om det.
Å søke etter noe annet aktivt slik som tinder synes jeg er værre enn de som tilfeldig drikker seg full og er utro på byen. Usikker hva jeg ville ha gjort, og kommer veldig ann på situasjonen, men jeg ville nok gjort mitt beste for å tilgi å leve videre sammen.
 
Jeg hadde ville vite. Vil vite hva slags mann jeg er med. Og hadde han vært utro eller hatt intensjoner til det så hadde jeg gått fra han.

Samme her.
Det har vi vært tydelige på overfor hverandre også, at det er nulltoleranse for det!
 
Ville også visst. Og hvis han hadde vært så dum at han var på Tinder, der han kan poppe opp hos folk vi kjenner, så ville jeg også visst det. Hadde ikke orka å være sammen med en så dum person :D
 
Jeg ville visst det. Også hadde jeg fått han til å angre som en hund og å be på sine knær om å tilgi han.. og etter noen mnd med trygling så hadde jeg sagt jaa greit da. Og da hadde jeg stått i med en av kompisene hans bak ryggen hans.. been there done that ja:cat:
 
Det må du nesten høre på podcasten deres, finnes under "Tussvik og Tønne" på f.eks iTunes! :) Den første heter "LISA" og ... ehm. Nå er jeg lite hjelpsom, men det finnes en del podcaster i ettertid hvor hun snakker om det å tilgi utroskap.

Apropo finnes det en annen podcast hvor Lisa er gjest hos... Ida! Ida med hjertet i hånden. Den episoden heter bokstavelig talt "å tilgi utroskap":
https://podtail.com/en/podcast/ida-med-hjertet-i-handen/a-tilgi-utroskap-med-lisa-tonne/
Takk for tips!
 
Ville visst, og så gått fra ham.
 
Hadde villet vite det
 
Jeg ville 100% havde vidst det.

Har vært med en som var mig utro i 11 af 15 måneder - og det er en forfærdelig følelse at finde sånn ut, efter så lang tid. Vi boede ikke sammen, og var ikke sammen hver dag heller, så veldig vanskeligt at vite da, havde en liten mistanke den sidste måned af vores forhold - men den dagen han gjorde slutt med meg forstod jeg ingenting, indtil den andre jente ringte meg samme kveld.

Ville hellere han havde fortalt med en gang, da havde jeg sagt "Ha det bra" og funnet noe bedre!

ift. tinder ser jeg ingen grund til at have en dating app, hvis du er i et forhold - om du har mødt folk eller ej, er no go her fra.
 
Ville du visst eller levd i uvisshet?
Om han/ho var på tinder men ikke hadde gjort noe fysisk enda også?
Jeg ville nok visst uansett selv om det hadde vært vondt. Stoler på at mannen ikke er en "sånn en" da! :)
Jeg ville visst. Selv om det var i ung alder har jeg opplevd å bli bedratt to ganger, den ene gangen visste HELE vennegjengen det, men ingen hadde vett nok til å si noe.

For meg er det ille nok om han begynner å se etter noe annet, for da er det et problem der. Er han ikke villig til å forsøke å jobbe med problemet er det heller ikke noe vits å være sammen..

Nå har heldigvis vi vært sammen i over 11år og jeg stoler på at han ikke er typen til å være utro. Vi har snakket masse om hva grensene våre er, sånn at det ikke blir ubehagelig om en av oss går ut.
 
Eg fikk vite det. Hun ble gravid i tillegg. Eg gikk fra han på dagen. Aldri har han erkjent at han har gjort det, kun fått beskjed at eg må tilgi han....
 
Back
Topp