Om partneren din var utro....

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Turkistliv, 16 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Himmelbarn Julegavene 2019

Ville du visst eller levd i uvisshet?
    Om han/ho var på tinder men ikke hadde gjort noe fysisk enda også?
    Jeg ville nok visst uansett selv om det hadde vært vondt. Stoler på at mannen ikke er en "sånn en" da! :)

2. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jeg ville... vet jammen ikke. Tror jeg ville visst det. Synes Lisa Tønne hadde veldig gode tanker og ideer om det.

• Liker Liker x 2
  3. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Jeg ville visst det, så jeg kunne funnet meg noe bedre..

• Enig Enig x 11
  4. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Jeg hadde ville vite. Vil vite hva slags mann jeg er med. Og hadde han vært utro eller hatt intensjoner til det så hadde jeg gått fra han.

• Enig Enig x 4
  5. Agnete Forumet er livet

Enig!

6. Cosacita Forumet er livet MayDay2021

Jeg ville visst. Å være på tinder, selv om en ikke gjør noe, er ikke aktuelt engang...

• Enig Enig x 5
    • Vinner Vinner x 5
  7. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Ville visst det. Så hadde jeg gjort det slutt.

8. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Enig!

9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ville visst. Og ikke hatt ham som ektemann lenger. Jeg vil ikke ha en utro mann.

• Enig Enig x 2
  10. B Elsker forumet

Det er vel bedre å vite enn å ikke vite? Tenk deg å oppdage det senere, etter mange år? Må jo føles som at alle de årene var løgn/falske. Vet en om utroskap så er det et valg som må gjøres, for de som ikke vet så går de jo feilaktig rundt og stoler på en som ikke bør stoles på.

11. tulips Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Ville ha visst ja! Ville ikke ha levd på en løgn :sorry:

12. Kengu Forumet er livet VIP

Ville ikke visst
    Ser heller ikke på det som utroskap å barevære på tinder så det uansett ikke gjort meg noe

13. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Signerer!

14. :)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Ville vist og usikker hva jeg hadde gjort avhengig av tingene rundt

• Enig Enig x 1
  15. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Vet ikke. Det ville jo ødelagt både meg og kjernefamilien.. Men samtidig så ville det vært kjipt om han var utro og forholdet var bygget på løgn

16. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Jeg hadde ville vite det. Usikker på om jeg hadde gått ifra ham pga det, kom an på omstendighetene (one-night stand, forelskelse, el.).

17. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg vil vite. Hva f... skal man på tinder om man er gift/er i ett forhold?

• Enig Enig x 8
  18. Babybabywish Flørter med forumet

Ville visst det, så hadde jeg gått fra han. Er man ikke den typen selv, fortjener man bedre om ene part skulle vært det! :)

19. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP Vi som prøver :) September 2012 Novemberlykke 2018

Ville visst også hadde jeg gått fra han. Har ikke noe sammen lenger, når jeg ikke kan stole på han.

20. Apekatter Elsker forumet

Jeg hadde villet vite det om han var utro. Om han har profiler diverse steder bryr meg ikke, så lenge han ikke bruker dem.

Del denne siden