Om noen uker skal jeg...

strikkejenta

Glad i forumet
Ja, hva skal dere om noen uker? Ble litt inspirert av Enirdnas drøm om spekemat. Om noen uker har vi født, hva skal dere da?

Jeg skal:
- spise spekemat og roastbeef
- snu meg fort fra side til side når jeg ligger i sengen
- bøye meg ned til gulvet og nyte at det ikke kjennes ut som om alle innvoller skal komme opp
- spise kinamat og sterk mat igjen
- spise blåmuggost og drikke rødvin, selv om det kanskje tar en stund før jeg drikker rødvin. Kommer an på ammingen[:)]

Jeg skal ikke drikke brus og spise druer, for det resulterte i masse mageknip for Johan de første månedene jeg ammet ham, så det tør jeg ikke.

Jeg SKAL spise Vossafår!! savner det noe enormt, men har jeg holdt meg så lang skal jeg klare resten av tiden:)

• ååh, jeg drømmer om spekemat!! så sambo skal komme dagen etterpå med spekemat til meg [:D][:D]
  • Ligge på magen så lenge puppene ikke blir for vonde
  • åå øl og vin!! men det får la seg vente til tiden er inne..sikkert ikke før til sommeren men uansett[:D]
  • nyte å gå som en nærmere normal person igjenn,røyse meg opp uten at jeg skal plages..hehe huff
  • ha snuppa mi på fanget igjenn <3

• skal spise spekamat[;)]
  • forhåpentligvis gå normalt!
  • kansje sove på magen
  • snu meg i senga uten au
  • gå lange turer og trene
  • kose meg med babyen min

Mannen min ordner spekemat til meg til den dagen han henter oss hjem[:D]

Ellers vil det nok ta litt tid å få på seg sokkene selv osv, i og med at jeg skal ha KS. Men ser fram til å kunne sove på magen igjen, og til ikke å bompe ned storebroren pga at han rett og slett ikke vises når magen er i veia[8D] Gleder meg til det er plass til storebror i fanget igjen[:)]

Sove på magen! Også gleder jeg meg til å bruke rockeringen igjen og trene uten å få vondt i bekken osv[:)] Bøye meg så mye jeg vil og gå laaaaange turer med vogn[:)]

Men mest av alt skal jeg føde og ha en nyfødt, finne navn og vite kjønn, det blir så spennende!![:)]

ORIGINAL: strikkejenta

Ja, hva skal dere om noen uker? Ble litt inspirert av Enirdnas drøm om spekemat. Om noen uker har vi født, hva skal dere da?

Jeg skal:
- bøye meg ned til gulvet og nyte at det ikke kjennes ut som om alle innvoller skal komme opp
- spise blåmuggost og drikke rødvin, selv om det kanskje tar en stund før jeg drikker rødvin. Kommer an på ammingen[:)]

Jeg skal ikke drikke brus og spise druer, for det resulterte i masse mageknip for Johan de første månedene jeg ammet ham, så det tør jeg ikke.

Hvorfor har du ikke spist kinamat? jeg har spist både mongolsk, thai og kinamat jeg...

Jeg skal våkne uten å være kvalm

Jeg skal ha energi til å gjøre mer enn å ligge på sofaen hele dagen

Jeg skal bli mamma igjen til snuppa som snart er to år

Jeg skal trene opp den ene hesten min, og ri inn den andre

Jeg skal spise melk, sukker og poteter igjen

Jeg skal kose meg masse med det lille nurket!!!!

I det hele tatt - jeg skal fungere som et normalt menneske!! Det er lenge siden sist..

sove på magen!![:D]
gå lange turer
ta hode skulder,kne og tå hver dag!![8D][:D]
ete hva jeg vil
få på meg normale klær etterhvert
åh,gleeder meg[:)]

SOVE PÅ MAGEN! SOVE PÅ MAGEN!! SOVE PÅ MAGEN!!!!!!!
Spise spekemat!!
LØPE rundt i hagen!!
Ikke pese når jeg henger opp klær!
Ha på sokker!!
Kose meg med alt jeg har lyst på uten å være redd for halsbrann!!!
Gå laaaaaange turer meg bikkja og vogna!!
Kose meg i det nye huset!!
Vaske klær og tørke de UTE!! (har ikke så mye med graviditeten å gjør kanskje...)
Snu meg om natta uten å vekke sambo!!

TRENE [:D][:D] (det skal bli utrolig deilig..sykle, yoga, styrke, svømme m.m)

Ligge på magen [:)]

Nyyyyyyyyyyte vår og sommer

Kjøpe masse nye klær (er lei av å gå med det samme hele tiden nå nesten)

Ta en tur ut en fredag eller lørdag (etterhvert)

Kose meg massssse med bebis, mine 2 fine jenter fra før, min deilige samboer, gode familie og flotte venner [:D]

ORIGINAL: mom4the1time

ORIGINAL: strikkejenta

Jeg skal:

Hvorfor har du ikke spist kinamat? jeg har spist både mongolsk, thai og kinamat jeg...

Har spist kinamat, men får skikkelig halsbrann av det. Derfor har jeg måttet spise mye mindre av det.

Uh...masse ost og spekemat![:D] Ligge på magen!

jeg skal heim
jeg skal ligge på magen
jeg skal snu meg i senga uten å få halsbrann
jeg skal dusje og kunne bruke handuken rundt mej å kunne dekk mej heilt:P
jeg skal få plass i klærne mine
jeg skal kunne klare å kle på meg sokker
jeg skal klare å gå lange turer uten å stoppe og være vondt i ryggen:)

Spise en hel boks med After eight , Japp og Lohengrin
Spise masse appelsiner
Spise sushi og spekemat
Ligge på rygg (og litt på magen)
Ta på meg sokkene uten å hyperventilere

Jeg skal:

* Ligge på MAGEN! [:)][:)]
* Spise det jeg vil igjen!
* Få på meg vanlige klær etterhvert [:)]
* Sitte vanlig oppreist, hehe!
* Nyte litt alkohol, etter mange uker sikkert da.. [:)]
* Klare å gå mer enn 5 min før jeg holder på å dævve
* Kose meg som 2 barnsmamma

Jeg spiser spekeskinke jeg!;) Som har ligget i fryseren!

Skal spise roastbeef og brie!!!!!!

Og trene!!!

Og så gleder jeg meg til å drikke en iskald (Les: frossen) daquarry etter hvert...

Ellers skal jeg ha det akkuratt som nå, weee... Nusse på jenta mi;) Mistenker litt (mye) mindere søvn.. blæææ

Back
Topp