Om noen har merka det...

Mspower

Forelsket i forumet
...så har jeg vært borte/stille en stund...
Men har liksom ikke hatt så mye å fortelle osv... så har holdt litt avstand...

Skulle egentlig ha nytt forsøk igjen nå i juni,men vi trengte en pause fra alt dette,så derfor skal vi inn igjen i august :)
Blir kort-regime denne gangen...
Oppstart på primolut er 1.august.

Ellers går det i gleden :)
Driver for fullt å bygger garasje og fikser litt ellers på tomta.. blir fiiint :D
Fikk meg oxo anna jobb 1.mai :) I en sko/veskebutikk... er ikke fullt,men pga div så venter jeg med 100%.

Hvordan går det med dere,snupper? <3 :)

koselig at du er tilbake igjen[;)][;)]godt med en pause tror kroppen trenger det av og til. ønsker dere kjempe masse lykke til med nytt forsøk[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

koselig at du er tilbake igjen[;)][;)]godt med en pause tror kroppen trenger det av og til. ønsker dere kjempe masse lykke til med nytt forsøk[;)][;)]

Ja... tror kroppen har godt av det ;)
og tusen takk :)

ORIGINAL: småsmurf

Tror det er mange som har en pause for tiden..[:)]
Lykke til med oppstart over sommern, bare til å nyte sommern da[:D][:D]

Hva gjør egentlig primoluten da? Jeg er igang med kortregime nå, men begynte direkte på sprøyter..

Sommeren skal nytes ja ;D og takk :)
Lykke til du å :)

Primoluten setter igang blødning/mens hos meg... har ikke syklus i det hele tatt,så bare må :S

ORIGINAL: t.t.h.

sign

Det kan være godt med litt pause av og til[:)] Men uansett godt du er tilbake og snart klar for oppstart igjen[:)]

Back
Topp