Om natten...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Snorker du/dere? Sover urolig ? Snakker i søvne ?:) jeg mumler visst litt :p

Vet jeg snakket litt i søvne før. Nå sover jeg så dårlig/lett pga vanen med å samsove/amme mye at jeg tror ikke jeg gjør noen av delene. Tror jeg sove så lett at jeg hadde våknet om jeg selv lagde en lyd liksom :-)

Snorker og gaper :sorry:

Jeg tror jeg er lydløs, med mindre jeg har bihulebetennelse.
Mannen snorker som et uvær, helt umulig å dele rom med. Vi har tre soverom på rad, der mannen er i soverom 1 og jeg i soverom 3. Hører fremdeles en during fra han når jeg skal sove :rolleyes:

Snorker tror jeg. Var fæl på å snakke i søvne før, usikker nå :)

Jeg våkna av min egen snorking da jeg var gravid :p men er ganske lydløs ellers tror jeg :)

Har hørt rykter om at jeg snorker litt, spesielt når jeg er tett i nesen.

Nei, kan små snorke litt hvis jeg er forkjølet

Meg og min eldste sønn snakker i søvne

Var lydløs, utenom ved forkjølelse, helt til jeg ble gravid. Snorka nesten før jeg sovna, har fortsatt å snorke men ikke like mye og kraftig da :P

Er høygravid med hovne slimhinner så nå snorker jeg godt. Vanligvis kan jeg snorke litt men ikke sånn at det vekker mannen. Mannen min snorker og snakker i søvne. Snakke i søvne gjør han spesielt om han er stresset så nå regner jeg med det blir mer av det framover til fødsel skjer :D sønnen min snorker litt og snakker i søvne :p så mye bråk på oss om natta gett :p

Skjærer tenner hvis det er mye stress rundt meg sånn ellers på dagtid. Ellers er jeg munnpuster deluxe, og ligger og gaper som en fisk på land :P

Samboer både snakker i søvne og snorker.

Jeg snorker nok innimellom jeg også.

Eldste går i søvne... Med de skader det innebærer...

Yngste går også litt i søvne...

De har nok arvet det av meg :p

Back
Topp