Om man må ha ks, og fødselen starter på ferie?

mammat2

Flørter med forumet
Vi har fullt opp i sommerferien, ei uke til sverige hos mamman min, og en tur til loffoten som er 2-4 timer med båt fra bodø hvor jeg bor/har sykehuset..

men hva skjer om jeg er f.eks i lofoten å fødselen starter av seg selv? Har termin 19 august, men kan ikke føde normalt, så må ha ks.. Vil jeg bli fløyet over til bodø da? Å hva om det skjer i sverige? Når man er i et annet land liksom, kan de fly meg til bodø i huj og hast da?:p er jo 42 mil til dit vi skal..

Har ikke lyst til å bare sitte hjemme å ruge i hele sommer med 2 barn som og har fri.. Men er nyskjerrig på hva som kommer til å skje om det starter før planlagt og jeg ikke er i nærheten av sykehus som kan utføre ks.. :/

Hmm godt spørsmål ja.. Fra Lofoten er det nok ikke så stort problem å fly deg til Bodø, men det er spørs om de gjør det fra Sverige?

Jeg sender mannen på ferie med våre barn til Island, orker rett og slett ikke :( Har jo veldig lyst til å møte bestemødrene mine og tanter, onkler og søskenbarn samt alle vennene våre og ta en tur til pappa på kirkegården, men det får vente til neste sommer dessverre. Det er 5 uker fra den dagen de kommer hjem fra Island og til jeg har termin så vi tar sjansen på at jeg ikke føder mens de er borte ;)

Back
Topp