Bkno2920020
Andre møte med forumet
Har jo nevnt i en tidligere post her inne at jeg er veldig usikker på om jeg skal prøve meg på amming denne gangen eller gå rett på flaske med MME.
Er det noen av dere her som har gått rett på flaske som kan være så snill å si litt om hvordan man går frem om man velger dette?
Er ute etter å skaffe meg mest mulig informasjon om hvordan dette gjøres i praksis.
- får man noe "opplæring" på sykehuset?
- hvilket utstyr bør man sørge for å ha i hus?
- mengde + hyppighet av mating av baby helt i starten?
- bruker man ferdigblandet flytende MME helt i begynnelsen (kanskje lettere med mange små hyppige måltider de første dagene?) eller pulver som man blander ut selv?
- noen ting man bør unngå?
- lure tips/triks en bør vite om?
- blir man veldig bundet til hjemmet eller er det lett å komme seg ut når man har fått dreisen på det?
All info tas i mot med stor takk.
Er det noen av dere her som har gått rett på flaske som kan være så snill å si litt om hvordan man går frem om man velger dette?
Er ute etter å skaffe meg mest mulig informasjon om hvordan dette gjøres i praksis.
- får man noe "opplæring" på sykehuset?
- hvilket utstyr bør man sørge for å ha i hus?
- mengde + hyppighet av mating av baby helt i starten?
- bruker man ferdigblandet flytende MME helt i begynnelsen (kanskje lettere med mange små hyppige måltider de første dagene?) eller pulver som man blander ut selv?
- noen ting man bør unngå?
- lure tips/triks en bør vite om?
- blir man veldig bundet til hjemmet eller er det lett å komme seg ut når man har fått dreisen på det?
All info tas i mot med stor takk.