Fru Lotten
Forumet er livet
...og setter inn et simkort fra en annen leverandør, hva skjer da?
Får man noen reaksjon liksom? eller vil ikke noe virke i det hele tatt?
Får man noen reaksjon liksom? eller vil ikke noe virke i det hele tatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *HappyHippo*Sjekket det på nettet, og i følge telenor er det ingen lås på tlf min....
Ugyldig sim eller lignende.. Men mener det er kommet en ny bestemmelse som sier at du skal kunne få låsekoden selv om det er binding på den.. Jeg fikk ihvertfall det i sommer på en tlf.. Bare å ringe og si du vil ha låsekoden[:)]
ORIGINAL: *HappyHippo*som sagt over her, så sier de at det ikke er lås på tlf min...derfor jeg ikke helt skjønner det her.....
ORIGINAL: Fru Lotten
ok....saken er at jeg har Iphone som ble kjøpt gjennom Telenor. Det skal ikke være operatørlås på den (sies det hvertfall)
Jeg har nå gått tilbake til Chess, og porteringstidspunktet var i går klokka 11.50.
Telenorkortet sluttet jo da å virke, så jeg putter i Chess-kortet, og taster den nye pin-koden osv....så det får jeg gjort, men jeg får ikke ringt/tatt i mot tlf eller sendt meldinger og sånn....
Ikke får jeg tak i noen hos Chess heller uten tlf som virker.....mail svarer de visst ikke på ser det ut til....[8|]
Hvis tlf er kjøpt via telenor så må du kontakte de, chess får ikke gjort noe med en Telenor låst telefon.
Ville lånt meg en tlf og ringt TNM og hørt eller sendt de en mail, der får du svar innen 24 timer
ORIGINAL: *HappyHippo*hehe, det er jo så genialt laget vettu, at jeg må få sms fra dem med passord for å komme inn på min side...[X(]
ORIGINAL: *HappyHippo*som sagt over her, så sier de at det ikke er lås på tlf min...derfor jeg ikke helt skjønner det her.....
ok....saken er at jeg har Iphone som ble kjøpt gjennom Telenor. Det skal ikke være operatørlås på den (sies det hvertfall)
Jeg har nå gått tilbake til Chess, og porteringstidspunktet var i går klokka 11.50.
Telenorkortet sluttet jo da å virke, så jeg putter i Chess-kortet, og taster den nye pin-koden osv....så det får jeg gjort, men jeg får ikke ringt/tatt i mot tlf eller sendt meldinger og sånn....
Ikke får jeg tak i noen hos Chess heller uten tlf som virker.....mail svarer de visst ikke på ser det ut til....[8|]
Hvis tlf er kjøpt via telenor så må du kontakte de, chess får ikke gjort noe med en Telenor låst telefon.
Ville lånt meg en tlf og ringt TNM og hørt eller sendt de en mail, der får du svar innen 24 timer
Hmm.. Prøvd å logge inn på chess.no min side og sett om alt ser bra ut der?
For om den ikke er låst så er det jo rart du ikke får ringt ja.. [&:]
ORIGINAL: nivaaaaah!! Takk da prøver jeg det!!!
Du må gjenoprette iphonen i iTunes for at den skal virke med nytt sim!