Om man er brei rundt hoftene

Tror jeg måtte sett buksa på deg for å avgjøre:-) Men personlig synes jeg ikke det er spesielt fint med alt for tettsittende bukse (type tights) dersom man er veldig stor...  Dongeri derimot kan være veldig fint og sikkert finere en store baggy jeans. Dersom du har timeglassfigur med brede hofter kan det være fint å vise fram figuren;-)

Det kommer jo veldig an på fasongen ellers da...
Men stort sett synes jeg det er fint med baggy på fatasser:P
Det man må unngå er jo trange legger.
Boot-cut passer best dersom man har litt hofter.
Har man korte bein kan man jo fort se litt ekstra kort ut med baggy jeans da, noe som igjen ikke er så veldig slankende.

Du kan få mye igjen for å spørre etter hjelp i butikkene når du handler bukser! Det er selvfølgelig ikke alle som er like flinke, men de som har jobbet en stund i klesbutikk er gjerne flinke til å se hvilke bukser som passer til hvilke former. Det er i alle fall vanskelig å vurdere sine egen form selv, og det er lett å velge feil bukser fordi man tror at man ikke kan gå i den trange typen eller man føler seg tryggere i den videre modellen. Lykke tilemoticon

ja, det synes jeg..

alt etter formen på buksa og pass formen... Jeg synest jeg ser smalere ut til tider når jeg har på meg baggy bukser :)

går helt fint å bruke thigths  gjerne med en lang topp, som har "belte" rrundt midjen..

det gir et fangblikk rundt midjen, og man ser ikke like bra hoftepartiet... 

MEN bruk rett størrelse. 
om det blir ala jeg ser alt det overflødige fettet klær så er det direkte stygt... om det er jeg framhver det gode i meg og det på kroppen som jeg virkelig har fint så er det fantastisk fint... 

Back
Topp