Om klær :P

Kriba1989

Blir kjent med forumet
En tråd om både babyklær og mammaklær kan vel kanskje være kjekt? :P

Jeg har lurt på en ting en stund, kjøper dere inn sommerklær til baby? Altså kortermet body ol? D er jo sommer da vi får dem og d kan jo være varmt :P

Har ikke startet med klær enda. Vet ikke kjønn før 29 august.
Men jeg kommer nok til å kjøpe noe i tynn ull, og noe i bomull. Da er man vel ganske safe? :p

Har ikke startet med klær enda. Vet ikke kjønn før 29 august.
Men jeg kommer nok til å kjøpe noe i tynn ull, og noe i bomull. Da er man vel ganske safe? :p

Ja, d var jo lurt egentlig da :P
Hvis d er skikkelig varmt så er d jo ikke værre enn å brette opp ermene litt heller da :P
Takk for svar :) ikke så greit da hodet ikke er som d pleier :P

Her er det stort sett varmt i slutten av august og i september faller temperaturen raskt og høsten kommer før vi vet ordet av det.

Kommer til å ha en del bomull og en del ull. Kommer nok ikke til å kjøpe inn noe "typisk" sommertøy før til sommeren etter.

Ja, d var jo lurt egentlig da :P
Hvis d er skikkelig varmt så er d jo ikke værre enn å brette opp ermene litt heller da :P
Takk for svar :) ikke så greit da hodet ikke er som d pleier :P
Mente at jeg vet kjønn 29 mars ** :p
Er ikke en lett måned å få baby på heller :o man kan få ALT i august av vær.. Men etter å ha spurt mange så er tynn ull og bomull en safe løsning :) vi får en del strikket også av svigermor :)

Tynn ull er genialt i starten uansett årstid! Så det er nok ganske safe. Søstern fikk barn i juni i fjor og brukte mye tynn ull eller ull/silke de første ukene.

Kjøpe inn litt av hvert da så bommer man væffal ikke :P
Vi skal på OUL neste fredag, håper vi får vite kjønnet da så vi kan starte å handle inn :)

Jeg har et par kortermede bodyer, mange langermede og en del babybukser. Kjøper nok et par bambusbodyer/bukser og har kjøpt bambusluer. Har masse bomullstøy etter guttene og det kan ei jente evt bruke også. Ergo, jeg er så og si ferdg med tøy :)

Jeg har et par kortermede bodyer, mange langermede og en del babybukser. Kjøper nok et par bambusbodyer/bukser og har kjøpt bambusluer. Har masse bomullstøy etter guttene og det kan ei jente evt bruke også. Ergo, jeg er så og si ferdg med tøy :)

Lukcy you :P Jeg synes d med klær er litt vanskelig, vet ikke hvor mye vi trenger av hvert plagg i forskjellige str :) Mener de to eldste barna bruke str 50 en stund, så kjøper nok inn en del av str 50 og 56 pluss litt i 62 :) Får heller si til folk at vi ønsker oss klær i str 62 :D

Kjøper litt for, og feire etter OUL. Det blir ikke mye. Mine vokser så fort at bodyer i 50 rekker vi knapt og bruke. Tror nok vi holder oss til kun langermede bodyer i ull/bomull i år. Også får vi mye i strikket fra Svigermor. Hun strikket hentesettet sist, og ville strikke et nytt til denne babyen nå.
Vi er utrolig heldige der :D

Kjøpte en hel pose med mammaklær brukt for 130 kr :D Såååå fornøyd :) Bare et tips, sjekk kjøp og salg grupper på Facebook :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i bambus-bodyer til baby på nett? Sånne omslagsbodyer, jeg har "angst" for de som skal over hodet :P

Takk for link :) Ja jeg har alltid likt Lilleba sine :) De er kjempefine. Men jeg liker ikke prisen så godt haha :P Mulig jeg bare må kjøpe de til slutt, for jeg trenger 2 bodyer før baby kommer. Får holde øynene oppe for salg :)

Hehe, d kan vi være enige om, var noe Hust and Claire også, men 199,- er kanskje også litt stivt for noe som skal brukes noen uker:p

Back
Topp