Om Kjære Gud

yolo

Forelsket i forumet
Ronja er veldig opptatt av Kjære Gud (ja, ho omtalar han alltid som det, aldri berre Gud) [8D]
Ho kan plutselig begynhne å be, og som regel seier ho: "Kjære Gud, takk for at eg ha fått vore på leikeland og for at eg har so fin seng, og takk for at eg har mamma, pappa og Karelius i mitt kjære liv. Natta"

Hadde ein litt artig samtale om Gud her ein dag, og samtalen gjekk slik:

Ronja: "Du mamma, ha du sett Kjære Gud"?
Meg: "Nei, ha nok ikkje da"
Ronja: "Men kefør ha du ikkje sett han? Keleis ser han ut mamma"?
Meg: "E litt vanskeleg detta Ronja, men Gud e på ein måte litt usynleg for oss, og eg trur kanskje at me kan få bestemma litt sjølv korleis han ska sjå ut. Korleis trur du han ser ut da Ronja"?
Ronja: "Ehm, eg trur han ha svart hår, lyseblå t-skjorta, lysebrun buksa... eeehm.. so trur eg han ha spiderman sokka og biler crocs"

[:D]

Høres ut som en stilig gud! Her snakkes det forbausende lite om gud, Johanna går jo i barnehage med utvidet kristen formålsparagraf... men så har vi kanskje bare vent oss til det? (og så har det ikke kommet noen slike morsomme betraktninger om gud heller.... men jeg husker den gangen (nettopp begynt å snakke noe særlig) hvor hun spurte om hun kunne få mer jesus (ketshup)[:D]

Hehe så herlig!! [:D] Ser for meg Gud jeg!
Solveig er ikke i den gaten når det gjelder hva hun lurer på..

Back
Topp