Om jeg ikke tar helt feil...

Ida82

Forumet er livet
.... så danset nettopp mini i magen nær blæra nettopp :D Føltes som 4 "stikk" i det området. Sånn rar følelse egentlig. Har hatt en følelse av at jeg har merket noe til mini tidligere også. Men føler meg ikke 100 % for vet jo ikke åssen det skal føles så tidlig som jeg er nå. Med snuppa kjente jeg i uke 17. men det er jo litt str forskjell og de er jo sterkere rundt uke 17 også..

Å, det er en fantastisk følelse å kjenne mini inni magen! Jeg har kjent det tidlig begge gangene, i starten er det som lett "prikking" før de blir større og sterkere. Var også usikker i starten, men etterhvert som det ble sterker, vet jeg hva jeg har kjent hele veien <3

Så gøy :) Jeg tror og at jeg kjenner noe av og til - men er så vanskelig å vite hva det egentlig er! kan jo bare være tarmene som flytter på seg eller lignende. 

Sist kjente jeg det litt ute i uke 18, så det er jo et par uker siden.

Ja men hvis man kjenner det typisk hver dag eller ca annehver dag nå i begynnelsen som det er så tidlig, da er det kanskje tegn til at det er baby eller? Jaja, en får tidsnok kjenne på levenet inni der senere hvertfall :D hehehe husker når snuppa drev og romsterte inni der.. Var et bein eller rompe etc som flyttet seg fram og tilbake så magen så morsom ut :D

Åh, gleder meg sånn til jeg kan kjenne småen i magen! Er bare 12+6 da, så blir vel noen uker til, men går og kjenner etter allerede :)
Har hatt så lite symptomer i tillegg, så tror nesten ikke på at det er noe inni der...
Håper i alle fall at jeg får høre hjertelyd når jeg skal til jordmor uke 16.

Så herlig!!! Hvis du tror det er babyen så er det mest sannsynlig det :) Jeg gleder meg til vi kjenner regelmessig liv! :)

Jeg har kjent liv hver dag i over en uke. Synst det er tidlig, men legen min sier det er fult mulig

Back
Topp