Om graviditet prøve

romallina

Blir kjent med forumet
Lurte på om dere vet hvor mange dager må man vente for å ta graviditet prøve etter at man har hatt sex.
Jeg vil begynne med p-piller og jeg vil være sikker at jeg ikke er gravid igjen.

Klem til alle.

tror det er nitten dager... Syns det stod på pakka

ORIGINAL: Tixxxy

jeg tok en test 11 dager etter anntatt EL og den viste korrekt...

var den svaaaak da eller var den godt synlig?? har så lyst å teste, men skal ikke enda hehe... og eggløsningstest tør jeg ikke ta nå, selv om jeg vet at den slår ut ved graviditet lenge før graviditetstester gjør...

Jeg tok min på nyttårsaften (orker ikke telle meg bak til hvor mange dager etter EL det var) men det var nok ganske tidlig for den var skikkelig svak.. Så svak at jeg ikke helt trodde på det. Men testa igjen i dag og den var tydeligere, men enda ikke supertydelig. (nå vet jeg jo ikke hvor tydelig de kan bli da...) Lykke til Trine82[:)]

Tror det beste er å vente til du får mensen med å begynne på p-piller, det sa legen til meg ihvertfall, så er du helt sikker[:)] graviditets testene slår ikke ut før den tiden uansett, hvis du har regelmessig syklus da...

men det har du jo antakeligvis ikke når du har en baby på 3 mnd.
hmmm,,,da er det ikke så greit nei...

Ja.Jeg venter på mensen nå.
Men det er ikke sikkert den kommer, fordi jeg hadde litt bløding 2 mnd etter fødsel, men jeg vet ikke om det var sikkelig mensen.

Så...jeg vet ikke.
Har kjøpt graviditetstest, men jeg tror at kanskje det er for tidlig å ta den.

Back
Topp