Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snuppa vår har nå fått smaksprøve på grøt for 3. gang, og det virker som det går greit med magen. Når kan ho begynne å få litt mer- og hvor mange ganger om dagen?? Har til nå fått en gang om formiddagen...[8|][8|]
Dette lurer eg også på...
Men eg gir graut om kvelden..., då sover ho så godt etterpå.... Og eg har tenkt å auke mengda frå smaksprøve til skikkelig måltid sånn litt etter litt. Ho har fått 3 kvelder no, og i går fikk ho 2,5 t-skei som eg laga til, idag skal eg ta 3 t-skeier med pulver. Og så blir den tjukkare og tjukkare etterkvart også. Høyrer med til historia at eg har gitt 2 t-skeier grøt oppi melka om kvelden no i 3 veker allerede.
Vi har gitt grøt i snart 3 uker. Hun får risgrøt til lunch og maisgrøt til middag. Ellers får hun MME. Magen har blitt veldig hard og vi skal til legen for å finne ut om vi skal prøve laktolose på henne. (mildt avføringsmiddel) Det som kommer ut hver 3. dag er så hardt og tørt at vi kan plukke det opp av bleien uten å bli skitten på hendene. Vi bruke malt og sviskejuice så lenge hun bare fikk mme, men nå når grøten er inne i bilde ser det ut til at hun trenger litt hjelp....