om forholdet til BF har tatt slutt

freshone

Blir kjent med forumet
nå, eller det allerede er slutt da. Hadde dere kunne flyttet langt unna med barna da? Sånn type flere timer unna BF, slik at barna hadde måttet reise langt for å treffe sin far?
Mitt hjemsted er 1 time unna der vi bor nå. Det er der jeg har familien min,vennene mine og røttene mine, men jeg tror likevell ikke jeg hadde flyttet tilbake om det hadde blitt slutt mellom meg og mannen.

Ja, det hadde jeg. det er viktig at du er på en plass en trives og kan få hjelp med barna av  venner og familie:) 1.time er INGENTING!!!

Jeg kunne MULIGENS flyttet en time hvis pappaen bare var helgepappa.

Men jeg tviler sterkt på at sambo ville sagt ja til noe annet enn 50/50, så vi måtte bodd i samme skolekrets.

Vi flytta en times tid vekk fra Bf, det funker veldig greit!
Samværet er som før, og vi kjører en veg hver[:)]

1 time er jo allverden om man tenker på at fedre har like stor rett på å ha barna like mye som mor, altså 50/50 fordeling. Det er jo bare å glemme om man bor i forskjellige komunner. Som Wayne's wife sier her, det er jo vondt for barna å savne ene forelderen så ille, og samtidig være så langt unna. Må man i forbindelse med jobb,skole eller andre ting, så må man jo. Men jeg tenker mest på barna og deres forhold til fedrene da. mannen er jo verdens beste far, og barna hadde tapt mye om de bare hadde fått sett ham annenhver helg osv..

1 time unna er jo ikke så langt, så det kunne jeg glatt gjort. 

Jeg og faren til de barna jeg har bor 45 minutter unna hverandre, og det funker veldig bra det [:)]

Jeg hadde nok hatt veldig lyst til det. for vi bor ett godt stykke ifra hjemplassen min. Men hadde nok blitt her for sønnen min sin del. og jeg vet at jeg aldri hadde fått foreldreretten alene, men delt 50/50. så det hadde ikke funka å flytte..

Back
Topp