Om fastlegen du har slutter?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Hvordan blir det da med pasientene dems?

Har ikke hørt noe om at fastlegen min skal gi seg, men i det siste så har det vært en lege som har vært vikar for ho opptil flere ganger.

Han er turnuslege her nå da, så kan vel være at ho bare nytter sjansen til litt fri i ny og ne :)

Men iallefall, om fastlegen gir seg, må vi som har ho til fastlege søke ny lege da, eller vil vi ramle rett i fanget på eventuelt ny lege som overtar hennes stilling?

Kjenner jeg ville hatt litt problem med og ha denne turnuslegen som fastlege.
Han er kjempegrei altså, er ikke det. Har vært til han med lillemannen flere ganger, og han er kjempeflink med lillemannen, og virker som han har god peiling.

Men han er uuuung!!! Og egentlig litt sjarmerende

Jeg vet jeg hadde hatt store problemer med diverse intime og kansje pinlige plager

Hvis den du har slutter så får derre ny lege som evt får stillingen evt turnuslege i en periode
Her så har jeg de siste 10 årene hatt 9 leger pga legene jeg har hatt har sluttet og dermed ny lege
Utrolig iriiterene men når en bor på et litte sted så er det ikke lett å få en lege som blir lenge på et sted. 2 av legene jeg har hatt var/er utrolig flinke,begge er nå kommuneleger

min fastlege gikk ut i permisjon og en vikar overtok for han, og når han slutta så fekk vikaren jobben hans og eg fikk brev om at vikaren blei min nye fastlege , åååå gjett om eg va gla, for han eg hadde va et rauhål uten like og endelig fikk en lege som tok meg på alvor !

Det opplevde jeg for ett år siden, hadde verdens beste lege. Når han slutta kom det en ung lege som overtok alle pasientene hans.
For meg ble det litt spesielt siden vi er like gamle og har gått i klasse sammen på ungdomsskolen :p....men han er veldig dyktig, og jeg er fornøyd med han som lege.

Når legen min slutta fikk jeg en ung og grei lege. Han har nettopp har fått barn selv, så han veit åssen det er med gravide, sjuke kjerringer. Hehe

Hmm, ja okay :p

Håper fastlegen min er her for evig!

Ungene mine kan godt gå til han nye asså, men som sagt, litt for ung og sjarmerende for min del :p

Pasientene blir nok bare "dumpet" på en annen lege.. 

Men at en turnuslege blir ny fastlege er vel lite sannsynelig da de ikke er helt ferdig med sitt utdanningsløp.  Så vil nok gå ut ifra at du får en mer erfaren lege.  Men så kan man jo og fritt bytte fastlege 2 ganger i året var det vell så da er det jo bare å prøve seg frem til man finner en man er 100% trygg på :) 

Jeg fikk tildelt ny fastlege, og jeg må si jeg liker ham bedre enn den forige fastlegen min, som jeg uansett bare møtte en eller to ganger, var bare hos "vikarer" hele tiden, hun gikk vel ut i permisjon eller noe like etter at jeg begynte hos henne.
Men du kan jo velge ny fastlege dersom noen har ledig.

*Queen* skrev:

Pasientene blir nok bare "dumpet" på en annen lege.. 

Men at en turnuslege blir ny fastlege er vel lite sannsynelig da de ikke er helt ferdig med sitt utdanningsløp.  Så vil nok gå ut ifra at du får en mer erfaren lege.  Men så kan man jo og fritt bytte fastlege 2 ganger i året var det vell så da er det jo bare å prøve seg frem til man finner en man er 100% trygg på :) 

Her jeg bor har man absolutt ikke store valget da.

De fleste har fullt :)

Er vel egentlig bare en 3-4 stk her jeg kunne godtatt som lege og, men alle har fullt opp der.

Trives veeeldig godt med ho eg har da :)

Back
Topp