Om fødselsdag?

mallu

Betatt av forumet
Har dere noe spesiell dag i tankene, at babyen kunne komme. Kanskje noe venna har fødseldag nu snart og det hadde vært artig å få babyen på samme dag??
Æ har familie som æ tror mest parten er født i januar [:D] Og da kan dere tenke dere at alle ønsker at babyen skulle komme på demmes dag. Og så blir dem skuffet hvis ikke det skje. Det er litt slitsomt og, faktisk.
Æ har nu ikke så mye å si katti babyen vil ut og syns det er bare bra hvis d går til termin og litt over. Da er hvertfall alt utvikla nok og babyen er sterk nok til å møte verden.[:)]

hehe.. søstra mi sier at jeg må føde den 20. for den eneste niesa vår så langt har bursdag på en 20, og om jeg også føder den 20. så blir det bare EN dato for henne å huske på for de hun er tante til [8D]

8. er jo passert - men det var eneste familiebursdag - en fetter som akkurat har fyllt 18.
har venner som er født 1., 2., 8., 14., men de fleste av de datoene er jo passert..
synes 14 kunne vert grei, da.. akkurat 5 måneder før bursdagen min.. men tja.. ungen kommer vel når h*n kommer[;)]

Vi har ingen med bursdag i januar men oldemor hadde i desember. Hadde vært kos om han kom da og det gjorde han......... bare dagen før. So close, but yet so far.....

Klem

Jeg har termin den 26 og håper litt på å føde den 27. Da er det på dagen 5 år siden jeg og min kjære møttes på byen i Kristiansand og siden har det vært oss to [:)] Så da hadde det jo vært litt ekstra koslig å fått kjærlighetsbarn nr 2 på akkurat denne dagen [;)] Men nurket kommer når det kommer.. Håper bare at nurket ikke kommer denne uken for jeg trenger også denne uken på å bli klar!

Jeg har bursdag den 16.jan....da blir jeg 25ÅR!!! litt morsomt viss h*n kommer på dagen min da! [:D]

Min svigermor har bursdag 16 jan, mitt tante barn på termindato 17, og jeg selv blir 27 den 23 januar..... Så jeg håpr vi klarer å unngå disse datone da;)

Vi har også noen datoer å velge av i januar. To har allerde vært, men den 16 januar hadde farmoren min bursdag. Og jeg har selv bursdag den 27 januar.

Back
Topp