Om en uke blir jeg mamma <3

simsilje

Betatt av forumet
Da har jeg vært på sykehuset, skulle komme inn fastende for snuing av babyen men det ble det ikke noe av[:D]
Takk og lov for det, var så redd og nervøs. Men de ville ikke prøve en gang.[:)]

Ble sendt ned til kantina for å få spist litt før jeg skulle prate med legene om hva som skal gjørest videre.
Da jeg var ferdigspist og kommet meg opp på føden igjen fikk jeg treffe leger og jordmødre. Først snakket vi om setefødsel og keisersnitt. Fortalte da jeg helst ville ha keisersnitt.
tok ul for å sjekke om hvordan lillesnuppa lå og sjekke morkake og fostervann osv.
Har lite fostervann igjen, og morkaken har begynt og forkalkes, så da var det ikke noe spm lengre.
Hun skulle ut og det neste uke[:D] WOW tenkte jeg, dette går jo vel fort[:D] Har ikke termin før 14 april.

Jenta var ca 3000gram, har det helt fint inni mammas mage enda[:D] Satt med ctg på meg for og sjekke fosterlyd osv og de var fornøyd. [:D]

Så mandag legges jeg inn for å prate med alle legene og ta forskjellige prøver og sprøyter osv. Så fra12 skal jeg faste og neste morgen 30 mars skal jeg ta keisersnitt[:D] Det er så utrolig rart og få en dato...
Men neste tirsdag er jeg mamma!!!![:D][:D][:D] For første gang, og guuuud hvor jeg gleder meg[:D][:D]

Ja - det var nesten godt for deg at de ikke prøvde å snu! Hørtes ut som litt av noen greier!

Så fint at du fikk det som du ville da[:D] Bare en uke igjen så er du mamma!! Wohoi!

Oi, så spennende! Må bare slappe av og lade opp du nå da, snart er du mamma[:)] Sov alt du kan er mitt råd, hehe[:D]

Så spennende. Så greit for deg at det ble sånn du ville det. Fikk inntrykk for at du var litt småredd tidligere.

Jippi[:D][:D][:D] Snart er du mamma[:)][:)][:)]

Oi! Så gøy [:D] Gratulerer! Det blir spennende.

Så bra at det gikk som du ville idag. Da er det bare å bruke den neste uke på å sove, sove, sove og sove[;)]

ORIGINAL: Rutla

sås spennende da! tenk det er virkelig ikke lenge til!!

Ja nå er jo alt i boks her hjemme også, så jeg skal bare nyte late dager fremover[:D]
Hehe litt spent på om jeg får sove så mye, kjenner jeg er fryktlig spent i kroppen[:D]
Men det går nok sikkert bra det også[:D]

klarer ikke helt å skjønne at jeg skal bli mamma om en uke!!![:D]
Men utrolig godt at jeg fikk det som jeg ville[:D]

Oioioi! Så spennende! Det hadde du ikke trodd vel? Under ei uke til du blir mamma og får hilse på prinsessa di!!

ORIGINAL: simsilje

Da har jeg vært på sykehuset, skulle komme inn fastende for snuing av babyen men det ble det ikke noe av[:D]
Takk og lov for det, var så redd og nervøs. Men de ville ikke prøve en gang.[:)]

Ble sendt ned til kantina for å få spist litt før jeg skulle prate med legene om hva som skal gjørest videre.
Da jeg var ferdigspist og kommet meg opp på føden igjen fikk jeg treffe leger og jordmødre. Først snakket vi om setefødsel og keisersnitt. Fortalte da jeg helst ville ha keisersnitt.
tok ul for å sjekke om hvordan lillesnuppa lå og sjekke morkake og fostervann osv.
Har lite fostervann igjen, og morkaken har begynt og forkalkes, så da var det ikke noe spm lengre.
Hun skulle ut og det neste uke[:D] WOW tenkte jeg, dette går jo vel fort[:D] Har ikke termin før 14 april.

Jenta var ca 3000gram, har det helt fint inni mammas mage enda[:D] Satt med ctg på meg for og sjekke fosterlyd osv og de var fornøyd. [:D]

Så mandag legges jeg inn for å prate med alle legene og ta forskjellige prøver og sprøyter osv. Så fra12 skal jeg faste og neste morgen 30 mars skal jeg ta keisersnitt[:D] Det er så utrolig rart og få en dato...
Men neste tirsdag er jeg mamma!!!![:D][:D][:D] For første gang, og guuuud hvor jeg gleder meg[:D][:D]

Så gøy!![:D]

Kjempespennende! Lykke lykke til!

så morro å spennende da,må virkelig nyte dine siste dager som gravid=)

Så spennende!! [:D][:D] Masse lykke til!!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Rutla

sås spennende da! tenk det er virkelig ikke lenge til!!

ORIGINAL: LindaH84

Åååå, så moro da :) Nå får du nyte de siste dagene som gravid, og tenk at om en uke så er du mamma :) Herlig

ORIGINAL: .lillevims

Oioioi! Så spennende! Det hadde du ikke trodd vel? Under ei uke til du blir mamma og får hilse på prinsessa di!!

Sign[:)]

Back
Topp