Oppdatering: for en fantastisk deilig følelse! Fikk beskjed om at det lå en tilsynelatende fin og frisk liten gutt i magen min vi er kjempe glade! Termin er som jeg har funnet selv, 1.des! Men hva i alle land skal han hete?!! Vi er ikke enige om guttenavn
---–---------------------
Er det ul!!!! Jeg har sommerfugler i magen! Håper sånn lilleklump har det bra og er døspent på om vi får vite kjønnet!! Men mest av alt vil jeg bare vite om h*n virker frisk, er så redd for at den er syk eller noe sånt.. Håper jeg får se noen små fingre! Venninnen min sitt barn hadde trisomi18, og med det hadde ikke hendene utvikla seg.. Så er liksom det jeg har fått for meg da, om jeg kan se noen små fingre som "vinker" til oss..
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
---–---------------------
Er det ul!!!! Jeg har sommerfugler i magen! Håper sånn lilleklump har det bra og er døspent på om vi får vite kjønnet!! Men mest av alt vil jeg bare vite om h*n virker frisk, er så redd for at den er syk eller noe sånt.. Håper jeg får se noen små fingre! Venninnen min sitt barn hadde trisomi18, og med det hadde ikke hendene utvikla seg.. Så er liksom det jeg har fått for meg da, om jeg kan se noen små fingre som "vinker" til oss..
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Last edited: