Om en måned...

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Er jeg høygravid! Herregud tiden har virkelig flydd. Merker jeg bygger rede nå, rydder og ordner. Nå er også første maskinen med babytøy satt på vask. Regner ikke med de støver ned av å ligge pent brettet i en lukket kommode :p Hvor lenge er det igjen til du er høygravid? :)

27 dager til jeg er høygravid. Det er jo ikke lenge til i det hele tatt 0.o

27 dager til jeg er høygravid. Det er jo ikke lenge til i det hele tatt 0.o

Nei, er virkelig ikke det!:nailbiting: Her er det 31 dager for å være nøyaktig. Hvor ble tiden av?!

Her er det 29 dager til :angelic: Ganske sykt å tenke på når man tenker på det som dager, isteden for at det er en måned liksom. Høres mye kortere ut med dager :p

Her er det 29 dager :-) Morsomt å kunne regne dager og ikke måneder eller uker :smiley-bounce012

19 dager til høygravid[emoji33] Legen spurte i dag om jeg har begynt med fødebagen. DA nærmer det seg!!

37 dager her! Litt sjokkerende...!! Synes jeg nettopp stod på badet med min første positive test...

25 dager til høygravid[emoji41] synes tiden har gått utrolig fort, og ser ikke ut som det har tenkt å gå roligere fremover!

31 dager igjen til høygravid :D tida flyyyyr!

31 dager, men føler meg rimelig høygravid allerede. Aldri hatt så stor gravidmage før :nailbiting:

34 dager igjen ❤️ Gleder meg sååååå til å treffe datteren vår❤️

Back
Topp