Om Elsa i Frost er lesbisk...

Hadde absolutt latt ungene se den!! Når jeg prøver å forklare dem at gutter kan ha guttekjærester og jenter kan ha jentekjærester så merker jeg fort hvilken holdning de allerede møter i samfunnet, for de svarer at slikt ikke går an. Tydeligvis sterke meninger som kommer frem om dette på skolen for i vårt hjem har vi aldri tabuisert emnet eller tanken. Har alltid sagt at de velger selv hvilken kjæreste de vil ha.
Så krysser fingrene for at dette skjer. Da blir det kanskje ikke så rart for dem likevel?

Hadde vært absolutt passende, og selvsagt skulle datteren fått sett på. Bare kjekt om det blir mer normalisert i barnas verden!

Ser for meg DEN stormen av konservative mennesker debattere det i ettertid, og det også kunne vært gøy :p

Wow! Håper det skjer! Det trenger verden vet jeg!

Ja det hadde de fått lov til.

I vår familie er det i grunnen helt vanlig, for tanta til ungene er nemlig gift med en annen dame ;-)

Det er ikke det om hadde påvirket meg nei,

Og hun skulle fått sett den. Begge jentene etterhvert.

Jeg er bare såååååå lei frost. Men en jentekjæreste fra eller til skulle ikke betydd noe. For meg. Usa derimot.... som allerede synes den er usmakelig og forferdelig fordi jentene ikke reddes av en gutt.... ;) Bare det alene gjør en jentekjæreste verd det :)

Jaja, null problem. Men viktigst av alt: Kommer det en oppfølger til Frost???
ja, jeg trodde den skulle komme neste år, men det er visst ikke før 2018

Uvisst om min da 7 år gamle datter fortsatt er frost-fan, antar det, og den da 2-3 år gamle lillesøsteren.... jepp, hun også tipper jeg

Jeg håper de lager homofile karakterer i barnefilmer generelt til mine barn blir store nok til å ha interessen for slikt ;)

Kan nemlig se for meg at det blir spørsmål om hvorfor det bare er heterofile på film, med tanke på omgangskretsen vår :P

ja, jeg trodde den skulle komme neste år, men det er visst ikke før 2018

Uvisst om min da 7 år gamle datter fortsatt er frost-fan, antar det, og den da 2-3 år gamle lillesøsteren.... jepp, hun også tipper jeg

Jeg kommer nok fortsatt til å digge Frost i 2018 ;)

Selvsagt hadde de fått se på.

Alt som skal diskuteres! Null problem her :)

Back
Topp