Om ei uke....

Bublan

Elsker forumet
vet jeg om hjertet banker hos skapningen inne i magen min.
Skal på tidlig ul pga exu tidligere. Skal bli veldig spennende. Har noen symptomer fremdeles, som går litt opp og ned, men har foreløbig ikke hatt noen tegn til blod - så alt ser jo lovende ut. Magen min er fryktelig fryktelig stor i forhold til at jeg er 8+4, så tanken på at det er to der inne har streifet meg. Og den tanken er litt skremmende, egentlig. Dette skulle jo bli tredje og sistemann her

Spennende blir det i allefall, mens jeg tenker positive tanker her jeg sitter med kvalmen og vannet mitt. :-)

Håper alle andre novemberdamer har hatt ei fin påske og ønker dere ei fin og god uke!

Det blir spennende!  Jeg skal på tidlig UL på fredag.  Er kjempenervøs!!  Har spottet litt brunt ved 2 anledninger, så er utrolig spent.  Ønsker deg masse lykke til!!!=)

Lykke til du også, linusisvingen! Vi krysser fingre og satser på at alt er som det skal være! Nervepirrende tid, dette! :-)

her har jeg hatt en fin påske uke uten kvalme med idag pang var den tilbake så her har jeg krøpet opp i soffaen med pledd og tvn på.
du skal se at hjertet til spiren banker så fint og flott jeg heier på det stor klem

Så spennende.
krysser fingrene for att alt er bra inne i magen din :)

så spennende:) Håper at du får se en liten reke med et bankende hjerte:) ... eller kanskje to bankende hjerter :P

Masse lykke til!

Krysser alt som krysses kan for at det går superbra :)

Back
Topp