Om eggløsning

Ctina

Elsker forumet
Er det noen som har et UL bilde av hvordan eggstokkene ser ut rundt eggløsning? [8D][8D] Ja, jeg lurer på utroolig mye rart.. Kanskje noen hadde kommet over noe på nettet eller noe[:D] hehe

Hehehe ja det var en snodig ting å lure på[:D]

Hvorfor lurer du på det?

Google "UL+eggstokker"[8D]

ORIGINAL: MammaOkt

Hvorfor lurer du på det?

Jeg kom til å tenke på det da jeg var hos gyn for et par uker siden.. Var der bare fir vanlig sjekk, men han sa at jeg snart hadde eggløsning. Og jeg tenkte ikke på å spørre noe særlig da jeg var der[8D] Kanskje jeg skal prøve å google det.. haha[:D]

ORIGINAL: Smarties

Hvorfor lurer du på det?

Jeg kom til å tenke på det da jeg var hos gyn for et par uker siden.. Var der bare fir vanlig sjekk, men han sa at jeg snart hadde eggløsning. Og jeg tenkte ikke på å spørre noe særlig da jeg var der[8D] Kanskje jeg skal prøve å google det.. haha[:D]

Aaah, sånn ja. Ja jeg tror en kan se/kjenne det pga størrelsen endres eller noe sånnt.[:)] Ved at ved graviditet så kan en se det på fargen og konsistensen på livmortappen.

Aaah, sånn ja. Ja jeg tror en kan se/kjenne det pga størrelsen endres eller noe sånnt.[:)] Ved at ved graviditet så kan en se det på fargen og konsistensen på livmortappen.

en skal vere SPREK for å sjå dette sjøl!![8D]

ORIGINAL: frøken my

Haha - ja slike gjør-det-selv undersøkelser er for folk uten ryggrad[:D][:D]

jeg har vært på ul da jeg hadde eggløsning. det var stilig, så eggene mine [:D] så hvilken side jeg hadde eggløsning på etc.

ORIGINAL: EmmaT

jeg har vært på ul da jeg hadde eggløsning. det var stilig, så eggene mine [:D] så hvilken side jeg hadde eggløsning på etc.

Ja, jeg var visst på UL rett før eggløsning.. Og da hadde jeg en del små follikler på eggstokkene.. Hadde du det?[8D] Han sa at det var normalt, men synes det så rart ut jeg.. hehe

ORIGINAL: frøken my

Haha - ja slike gjør-det-selv undersøkelser er for folk uten ryggrad[:D][:D]

Haha[:D][:D]

Back
Topp