Om du skulle flytte til utlandet...

*Meya*

Forumet er livet
Hva MÅTTE du tatt med deg da? Enten av matvarer, ting og tang, osv, som man finner her til lands?

Når jeg reiste på min første jentetur til syden (lanzarote) da jeg var 18, pakka jeg faktisk halve kofferten med lapskaus på boks [&:] Det er noe de to andre venninnene mine aldri har kommet seg over..

Tror ikke jeg hadde giddet tatt med noe mat... Men vet at jeg savnet potetchips som ikke var så salte at tungen sprakk, da jeg hadde matforgiftning i Algerie hehe

Masse norske melkesjokolade.. mmmmm.. ingen sjokolade slår den norske av det eg har smakt.

-Brunost
-Knekkebrød
-Kaviar (den oransje tuben)
-Sjokolade

Sikkert mer og, kommer ikke på. Hadde forventet at min familie her i Norge hadde gitt meg påfyll jevnlig! [8D]

stratos og makrell i tomat....[:D]

Jeg bor i Irland, og pappaen min sender meg jevnlig "care packages" med TORO mat!! [:)] Jeg eeeelsker meksikansk gryterett o.l. og det er så himla enkelt når man har det travelt noen dager!

Ellers så savna jeg noe innmari julebrus og julemarsipan før jul. Og kjøttdeig som smaker godt, for den her borte smaker rart! (men det er jo ikke lov å ta med seg)

- Potetgull (Sørlands chips!)
- Solbærsirup
- Grandiosa
[:D]

Fiskeboller!! [:D] Elsker fiskeboller [:D]

Også norsk sjokolade! [:D]

Når vi er i Norge hamstrer vi med oss salami, brunost, stratos og troika, holiday dipmix, og litt toroposer.. sikkert noe annet som jeg ikke kommer på også

Kan ikke komme på noe som jeg får her jeg ikke ville fått i de evnt landene jeg kunne flyttet til...

ORIGINAL: Niiiitah87

Masse norske melkesjokolade.. mmmmm.. ingen sjokolade slår den norske av det eg har smakt.

sign[:D]

Har bodd i utlandet 1 år, vi hadde med litt norsk sjokolade bare..melk og sånn kan man jo ikke ta med så vi drakk lite av det, gikk mest i juice[:)]

Ellers er det kjekt å ha med sauser, mange land som ikke vet hva det er omtrent[8D]

rømme[:D]

Back
Topp