Om du kunne velge...

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
...ville du hatt lyst hår? mørkt hår? rødt hår? langt hår? kort hår? krøller? glatt hår?

- altså fra naturens side (mye er jo mulig å få til nå).

(*ja, jeg kjeder meg litt i kveld, og lager mange sånne tråder...bær over med meg*)

Noen som vil svare?
Bare sånn for gøy?!!

hvis eg kunne velga så ville eg hatt krøller :D

Eg er naturleg blond (i alle fall om sommaren) med litt fall.

Skulle gjerne hatt meir bølger eller krøller, og så hadde det ikkje gjort meg noko om eg hadde hatt litt raudskjær i håret, men ikkje for mykje, det hadde ikkje passa til huda mi.

Jeg vil bare ha tilbake håret mitt, etter at jeg fikk en hårsykdom i fjor så er mitt største ønske å få det tilbake...

mini_mamma skrev:
Jeg vil bare ha tilbake håret mitt, etter at jeg fikk en hårsykdom i fjor så er mitt største ønske å få det tilbake...

Uffda, ja det skjønner jeg.
Hvordan påvirket hårsykdommen håret ditt, da? (Om du vil svare...)

Jeg ville hatt litt tykkere hår, men utenom det er jeg fornøyd! Har lyseblondt, helt rett hår!

*Sweetie* skrev:
Hvis jeg kunne velge så hadde jeg hatt mørkt langt hår med litt krøller :)

Signerer denne  Og gjerne litt tykkt hår..

Jeg ville hatt rødt hår jeg, syns det er så fint! Og så gjerne langt med litt bølger/krøller liksom..
Slik hårsveis som hun mørkhåra jenta i the 70's show.. Husker ikke hva hun heter nå i farta..

Jegogde2guttamine skrev:

mini_mamma skrev:

Der det ser ut so det kommer igjen så er det bare sånn tynt dun som babyer er født med :( Håper å få håret tilbake innet 1 til 2 år. Har noe hår igjen, men tre store flekker so er borte. Bruker hår deler i håret for å skjule det, så da ser det heldigvis helt normalt ut.

mini_mamma skrev:

Jegogde2guttamine skrev:

mini_mamma skrev:

Der det ser ut so det kommer igjen så er det bare sånn tynt dun som babyer er født med :( Håper å få håret tilbake innet 1 til 2 år. Har noe hår igjen, men tre store flekker so er borte. Bruker hår deler i håret for å skjule det, så da ser det heldigvis helt normalt ut.

Ok. Takk for at du svarte. Håper du får håret tilbake!

om jeg kunne valgt- langt mørk sjokolade brunt med litt sånn nettop bada fall i;)
pluss silikon i pupper, lepper og rumpe.. bare sånn når vi kan velge fritt

Har mørk brunt hår med anelse av gull og rødskjær i.
Samt bølger og veldig tyyykt.

E fornøyd med håret, men ikke på sommarn når det e glovarmt ute og e bi svett i topplokket. hehe

Jeg ville gjerne hatt tykkt rødt hår med litt fall i.
Men gjerne beholdt huden jeg har nå.. den passer fint til rødt hår den.. kritthvit... men med brune fregner :)). Søstra mi har rødt hår ;) Urettferdig.

Back
Topp