Om du kunne velge den barnevognen du ville

Absolutt ikke nei. Men de ligger ikke helt flatt. Som i type "vanlige" vogner.
Skjønner. Men sånn er det med de fleste rene sportsvogner da, at de ikke ligger helt flatt :) vi har emmaljunga scooter, og den ligger hun ikke helt flatt i. Men sover fint i den likevel.

Jeg syns trailz er flott med tanke på at de kommer opp i høyden og kan se mer. Ulempen er prisen og at jeg føler vogna er litt for lett for terreng :)
 
Skjønner. Men sånn er det med de fleste rene sportsvogner da, at de ikke ligger helt flatt :) vi har emmaljunga scooter, og den ligger hun ikke helt flatt i. Men sover fint i den likevel.

Jeg syns trailz er flott med tanke på at de kommer opp i høyden og kan se mer. Ulempen er prisen og at jeg føler vogna er litt for lett for terreng :)
Stiv pris ja. Jeg fikk på tilbud 25%, det hjelper. :D Jeg bor på landet. Med grusvei og dårlig vei.Det går iallfall supert. Også vært på tur i ulendt terreng. Gikk helt greit! Men nå har jeg ingen andre terreng vogner å sammenligne med da
 
Emmaljunga mondial :D
 
Har Simo kombi er meget fornøyd med den. Men emmaljunga et eller annet kanskje
 
Har Brio go og er kjempefornøyd! Men skulle gjerne hatt Bayzen yoyo for reiser..
 
Da hadde jeg ønsket meg en Emmaljunga med håndbrems (kommer meg ikke ut på tur her hjemme uten ekstremt bratte bakker..) Så måtte vel ha egen designet meg en vogn gjerne da.. :p
 
Ville valgt den vi har nå, Emmaljunga mondial duo.
 
Jeg er veldig sikker på at jeg ville valgt TFK Joggster twist som jeg skal gå til innkjøp av imorgen! (Gleder meg!) Har forøvrig Stokke Xplory nå, men denne synes jeg er liten og ikke lun nok. Den tar også MYE plass i bilens bagasjerom..
 
Last edited:
Vi tenker å kjøpe mountain buggy terrain da vi tror den blir best til vårt bruk.. I tillegg til at jenta til nå virker å være litt lita akkurat som mammaen sin
 
Stokke trailz! Og den blir valget vårt nå. Koste hva det koste vil - barnevogn er like viktig for meg som bilen er for min mann. Haha ;-)
 
Back
Topp