Om du kunne velge den barnevognen du ville

Vet ikke en gang hva vogner dere snakker om :p Jeg valgte etter hva jeg likte i butikken, men som ikke kosta fletta av meg :p Sånn utenom det husker jeg ikke hva noen av de heter da :p Føler meg unormal. Ei lykke jeg ikke skal ha flere unger da :p
 
Vi ville ikke ha svingbare hjul på vogna, uansett kor mye folk skrøt av det. Her i byen går det ikke å ha svingbare hjul på vinterføre, da kommunen har en merkelig måte å brøyte fortauene på. (De brøyter svært sjeldent, og når de brøyter så kommer de og brøyter på veien og sender alt av sny og slaps opp på fortauene igjen.)
Nei. Hva man vil er jo en annen ting. Men å sammenligne en trille med en vogn med svingbare hjul blir veldig feil for meg. Da trille komforten og fremkommelighet på feks snø er noe helt annet. Kjipt med dårlig måking:(
 
Nei. Hva man vil er jo en annen ting. Men å sammenligne en trille med en vogn med svingbare hjul blir veldig feil for meg. Da trille komforten og fremkommelighet på feks snø er noe helt annet. Kjipt med dårlig måking:(
Har aldri sammenlignet. Sa bare min mening om at e ikke likte de vognene med svingbare hjul. Har testa de i butikken og fant fort ut at det ikke var noe for oss. Sa jo korsen vogner e likte og koffør, så nevnte e at vi også hadde en trille som var ubrukelig. ;)
 
Har aldri sammenlignet. Sa bare min mening om at e ikke likte de vognene med svingbare hjul. Har testa de i butikken og fant fort ut at det ikke var noe for oss. Sa jo korsen vogner e likte og koffør, så nevnte e at vi også hadde en trille som var ubrukelig. ;)
Helt enig i at svingbare hjul er håpløst. Men fins mange vogner med svingbare hjul som man også kan låse :) her blir det ikke-svingbare hjul igjen :)
 
Hadde blitt bugaboo donkey og enten emmaljunga Edge Duo eller en Emmaljunga super nitro.
 
Har aldri sammenlignet. Sa bare min mening om at e ikke likte de vognene med svingbare hjul. Har testa de i butikken og fant fort ut at det ikke var noe for oss. Sa jo korsen vogner e likte og koffør, så nevnte e at vi også hadde en trille som var ubrukelig. ;)
Okei. Da missforstod jeg. Siden du skrev du ikke ville h svingbare og nevnte trille i samme slengen tok jeg det slik at det var den erfaringen du baserte valget ditt på.
 
Om jeg var styrtrik og hadde masse plass ville jeg hatt flere vogner :D Simo, trailz , Bugaboo og MB nano eller babyzen yoyo.
 
Kanskje ikke. Han sover like greit i den som andre vogner. Men du tenker siden den er ergonomisk?

Nei altså det ser ikke ut som de ligger flatt og greit oppi der?! Ser mer ut som en "lenestol" hvis du skjønner? Kunne gjerne tenkt meg å se hvordan det blir nedi der altså
 
Nei altså det ser ikke ut som de ligger flatt og greit oppi der?! Ser mer ut som en "lenestol" hvis du skjønner? Kunne gjerne tenkt meg å se hvordan det blir nedi der altså

Nei altså det ser ikke ut som de ligger flatt og greit oppi der?! Ser mer ut som en "lenestol" hvis du skjønner? Kunne gjerne tenkt meg å se hvordan det blir nedi der altså

Ja. Det er fordi den er ergonomisk :D :p Min har ingen problem med å sove sånn, men :p
 
Emmaljunga viking.
 
Ville kjøpt akkurat den vogna jeg har kjøpt :p Bugaboo buffalo
 
Ja. Det er fordi den er ergonomisk :D :p Min har ingen problem med å sove sånn, men :p

Problem hadde nok ikke min hatt heller.. Men ergonomisk sittestilling betyr ikke ergonomisk liggestilling.. Hvis det var "best" å ligge sånn hadde vel sengene sett slik ut også ;)
 
Problem hadde nok ikke min hatt heller.. Men ergonomisk sittestilling betyr ikke ergonomisk liggestilling.. Hvis det var "best" å ligge sånn hadde vel sengene sett slik ut også ;)
Det var heller ikke poenget mitt ;) Poenget var at de (aller fleste) vognene som er ergonomisk har sånn helling på vognen. Var ikke interessert i å skape en diskusjon om hva som er best av ergonomisk eller vanlig ;)
 
Back
Topp